تصاویری از بازی بتل رویال یوبی سافت مشابه فورتنایت درز پیدا کرد


Matin 3 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

یوبی سافت بنابر گزارش‌ها و آخرین اخبار بازی در حال کار روی بازی با اسم مستعار Project Q است. این بازی یک اثر PvP بتل رویال است که طراحی شخصیت‌ها و جهان بازی به صورت کارتونی صورت گرفته و روند بازی شباهت بسیار زیادی به فورتنایت دارد. به‌تازگی ویدیویی چهارده دقیقه‌ای از شروع بازی تا اتمام آن منتشر شده است که مربوط به جلسه پلی‌تست با حضور بازی‌کنان و استریمرها است.

ساخت بازی بتل رویال یوبی سافت موسوم به Project Q اولین بار توسط تام اندرسون فاش شد. او در مطلب تازه‌ای نوشت که این پروژه‌ای جدید توسط یوبی سافت و تولید آن پیشرفت زیادی داشته است. وی مدتی پیش از بازی دیگری به نام Project Pathfinder رونمایی کرد که به نظر می‌رسد همین بازی بتل رویال باشد. بنابر گزارش، تولید اثر جدید توسط استودیو Ubisoft Bordeaux انجام می‌شود و این بازی قبلاً در داده‌های شرکت انویدیا یافت شده بود.

بازی بتل رویال یوبی سافت

بازی بتل رویال یوبی سافت

بازی بتل Ubisoft سافت یک اثر PvP مدرن در نقشه‌ای وسیع است. این بازی دارای دو حالت متفاوت است. اولین حالت مشابه بتل رویال است؛ اما تنها هشت بازی‌کننده را در بر دارد. این حالت رقابتی در یک میدان نبرد به خصوص جریان دارد و شباهت زیادی به بازی Overwatch دارد. حالت دوم نیز در میدانی وسیع دنبال می‌شود و مشابه روندی است که در فورتنایت می‌بینیم. بازی‌کنان می‌توانند تفنگ، قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را مشخص کنند و همچنین از میان سه Wonders که به نظر قابلیت ویژه‌ای است؛ انتخاب کنند.

آنچه باعث شده تا پروژه Q Ubisoft نسبت به دیگر بازی‌های بتل رویال تفاوت داشته باشد؛ تفنگ‌های کارتونی و ساده است. بازی فورتنایت و پابجی از تفنگ‌های واقعی استفاده می‌کنند؛ اما بازی بتل رویال یوبی سافت دارای سلاح‌های متفاوتی مانند چکش، کارت بازی، تفنگ آبی و قابلیت پرواز از طریق بال مخصوص است. بنابر ویدیو منتشر شده، فضای بازی نیز کارتونی است و یوبی سافت، قشر کم سن و سال و کودکان را هدف قرار داده است.

Project Q بتل رویال یوبی سافت

یوبی سافت پس از لو رفتن ویدیو‌های بازی، سریعاً آن‌ها را از یوتیوب و دیگر شبکه‌های اشتراک ویدیو حذف کرده است و همین صحت ویدیو را تائید می‌کند. رابط کاربری بازی بتل رویال یوبی سافت تکمیل نشده و واضح است که راه زیادی تا اتمام توسعه باقی مانده است. این تنها بازی بتل رویالی نیست که Ubisoft در دست ساخت دارد و بازی Ghost Recon Frontline نیز مدتی پیش معرفی شد. در حال حاضر زمان معرفی و انتشار پروژه Q در دست نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*