یوبیسافت رسما ساخت بازی بتل آرنا موسوم به Project Q‌ را تائید کرد


Matin 4 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

اسم بازی جدیدی با نام مستعار Project Q سال گذشته میلادی در فهرست بازی‌های انویدیا درز پیدا کرد. اطلاعات چندان زیادی در مورد بازی در دست نبود و گزارش تازه‌ای، جزئیات بیشتری از این بازی بتل رویال و رقابتی را فاش کرد. پس از گزارش تام اندرسون، ویدیویی چهارده دقیقه‌ای از بازی بتل رویال یوبیسافت درز پیدا کرد. اگرچه این شرکت فرانسوی تلاش کرد تا این ویدیو را حذف کند؛ افرادی زیادی موفق به تماشا آن شدند. Ubisoft‌ رسما ساخت بازی جدید موسوم به Project Q را تائید کرد.

یوبیسافت تصمیم تعجب‌آوری گرفت و برای اولین بار به شایعات پاسخ داد. صفحه توییتر این شرکت رسما ساخت بازی بتل رویال و رقابتی جدید را تائید کرد و نوشت: «خب شنیدیم که باخبر شده‌اید. بازی بتل آرنا جدیدی با کد رمز Project Q در دست ساخت که تجربه‌ای کامل به بازی‌کنان ارائه می‌دهد. توسعه بازی در مرحله ابتدایی است و ما در حال تست و آزمایش هستیم و در حال حاضر می‌توانید برای تجربه نسخه‌های آزمایشی ثبت‌نام کنید. همچنین این یک بازی بتل رویال نیست و تنوعی از حالت‌های PvP وجود دارد و هدف نهایی نیز سرگرم شدن است».

بازی Project Q یوبی سافت

Project Q‌ یک بازی بتل رویال نیست

به نظر می‌رسد که یوبیسافت به دنبال کنترل رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بوده تا اطلاعات اشتباه در مورد بازی منتشر نشود و بازی‌کنان به اشتباه آن را بتل رویال نخوانند. اگرچه گزارش‌ها به حالت بتل رویال اشاره می‌کنند؛ یوبیسافت از لفظ بتل آرنا استفاده کرده و رسما گفته است که این بازی بتل رویال نیست. این بدین معنی است که روند بازی به اورواچ شباهت دارد تا فورتنایت. البته حالت دوم مشابه بتل رویال خواهد بود؛ اما قابلیت‌های آن با عناوین دیگر متفاوت است.

گزارش منتشرشده حاکی از وجود چندین حالت مختلف بود و بتل رویال تنها یکی از این حالت‌ها است. ویدیو منتشرشده از بازی نیز روندی مشابه فورتنایت را نمایش می‌دهد و شخصیت‌ها در فضایی کارتونی با سلاح‌های متفاوت همانند کارت بازی، چکش، تفنگ‌های رنگی و… به نبرد می‌پردازند. بازخوردهای اولیه از جلسات پلی‌تست و آزمایشی بسیار مثبت بوده و بازیکنانی که موفق به تجربه بازی شده‌اند؛ روند آن را ستوه‌اند.

همان‌طور که یوبیسافت نوشته است؛ توسعه بازی جدید موسوم به Project Q در مرحله اولیه است و در نتیجه زمان زیادی تا معرفی کامل و انتشار باقی مانده است. مشخص نیست آیا این شرکت فرانسوی، بازی بتل رویال جدید را همانند فورتنایت به‌صورت رایگان منتشر می‌کند یا اینکه به دنبال الگوبرداری از بازی اورواچ و فروش آن است. ییوبیسافت چندین بازی مختلف آنلاین در دست ساخت دارد و Ghost Recon Frontline دیگر پروژه بتل رویال است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*