ایسوس لپ تاپ؛ زنبوک 14X OLED Space Edition را عرضه کرد


محمد جعفرنژاد 5 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

 

بنا به تحقیق مجله سیبو. لپ تاپ زنبوک 14X OLED Space Edition از محصولات ایسوس که در نمایشگاه CES 2022 معرفی شده بود. سرانجام وارد بازار شد. این لپ تاپ از جدیدترین پردازنده نسل دوازدهم Core i9-12900H اینتل با پردازنده گرافیکی یکپارچه Iris Xe و حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همان‌طور که از نام محصول پیداست. صفحه نمایش آن 14 اینچی و از نوع اولد است و دارای نسبت تصویر 16 به 10 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز می‌باشد. علاوه بر نمایشگر اصلی، یک صفحه نمایش 3.5 اینچی مینی اولد هم روی قاب این لپ تاپ تعبیه شده. که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند. این صفحه نمایش کوچک قادر به نمایش انیمیشن‌های مختلف، اعلان‌ها، وضعیت باتری، تاریخ و زمان بوده. البته می‌توان یک متن از پیش تعریف شده را نیز روی آن به نمایش درآورد.با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

 

بدنه و شاسی این مدل دارای چه چیزی هست ؟

آیا در دمای هایی پایین و بالا مقاوم است ؟

بدنه و شاسی زنبوک 14X OLED Space Edition دارای طراحی آینده‌نگرانه و مدرن است و شکلی شبیه به یک سفینه فضایی دارد. علاوه بر این توانسته استانداردهای فرماندهی سیستم فضایی ایالات متحده (SMC-S-016A) را نیز کسب کند. که باعث می‌شود در برابر لرزش و دماهای بسیار پایین یا بالا مقاوم باشد.

 

گفته شده است این مدل دارای صفحه کیلید عدد دار نیست:

سوال:چگونه از اعداد استفاده کنیم ؟

از آنجایی که این لپ تاپ 14 اینچی و کوچک است، خبری از صفحه کلید عددی در آن نیست.، اما ایسوس به شما امکان می‌دهد تا از تاچ‌پد به عنوان یک صفحه کلید عددی مجازی استفاده کنید. اسکنر اثر انگشت نیز در دکمه پاور ادغام شده . همزمان کار احراز هویت کاربر را نیز انجام می‌دهد. در اطراف بدنه، زن بوک 14X دارای چهار پورت USB-C، یک پورت USB 3.2 Gen2 Type-A و یک پورت HDMI 2.0 می‌باشد.

 

 

قیمت این لپ تاپ چقدر است ؟

ایا در ایران هم عرضه شده است ؟

این لپ تاپ زنبوک در حال حاضر فقط در ایالات متحده عرضه شده است و با قیمت پایه 1999 دلار در دسترس قرار گرفته است. این مدل لپتاپ هنوز داخل ایران عرضه نشده است و در صورت عرضه شدن حتما به شما اطلاع میدهیم با مجله سیبو همراه باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*