سریال جدید اپل تی وی پلاس به نام Hijacked با بازی ادریس البا معرفی شد


امید دلیری 5 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال جدید اپل تی وی پلاس به نام Hijacked با بازی ادریس البا معرفی شد. اپل تی وی پلاس سفارش ساخت سریال هیجان انگیز جدیدی به نام ربوده شده را داده است. یک سریال هیجان انگیز هفت قسمتی که درباره یک هواپیمای ربوده شده می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Hijacked اولین پروژه از قرارداد +Apple TV با کمپانی ادریس البا به نام Green Door Pictures مش باشد. این بازیگر برنده جایزه SAG و جایزه Emmy علاوه بر ایفای نقش، تهیه کننده اجرایی این سریال جدید نیز خواهد بود. سریال ربوده شده ، داستان یک هواپیمای ربوده شده را دنبال می کند. هواپیمایی که طی یک پرواز هفت ساعته در زمان واقعی به لندن می رسد. در طول هفت ساعت پرتنش، این سریال جزئیات چگونگی تلاش مقامات روی زمین برای یافتن پاسخ را روایت می کند.

ادریس البا نقش Sam Nelson را در سریال Hijacked بازی می کند. او یک مذاکره کننده ماهر در دنیای کسب و کار می باشد. او از تمام هوش و البته حیله خود برای نجات جان مسافران استفاده کند. اما استراتژی پرخطر او می تواند خنثی کننده او باشد. George Kay نویسندگی و Jim Field Smith کارگردانی این سریال را برعهده خواهند داشت. هر دو به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار البا، Jamie Laurenson، Hakan Kousetta و Kris Thykier فعالیت خواهند کرد.

60Forty Films و Idiotlamp Productions این سریال را در کنار Green Door Pictures تولید خواهند کرد. این سریال به فهرست رو به رشدی از سریال های هیجان‌انگیز اپل تی وی پلاس می‌پیوندد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*