به نظر می رسد توییتر پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک را می پذیرد


امید دلیری 6 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به نظر می رسد توییتر پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک را می پذیرد. براساس آخرین گزارش ها، توییتر قرار است پیشنهاد بزرگ مدیرعامل تسلا را قبول کند. پیشنهادی که ایلان ماسک آن را بهترین و آخرین پیشنهاد خود نامیده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

منابع مرتبط به این موضوع به وبسایت Reuters گفته اند که ممکن است انجام این معامله ی 44 میلیارد دلاری به زودی اعلام شود. هیئت مدیره توییتر باید جلسه برگزار کند و این معامله را برای سهامداران توضیح دهد. اگرچه ممکن است این معامله در آخرین لحظه از بین برود. منابع افزوده اند که توییتر نتوانسته از وجود یک قانون فروشگاهی اطمینان حاصل کند. قانونی که به آن اجازه دهد پیشنهادات طرف های دیگر را بپذیرد.

ماسک در مورد اعتقاد خود مبنی بر اینکه توییتر باید پلتفرمی برای آزادی بیان باشد صحبت کرده است. با این حال ، ایده‌های او برای توییتر مبهم باقی مانده است. ماسک همچنین اشاره کرده است که توییتر باید رویکردی غیرمستقیم برای تعدیل محتوا داشته باشد و از ممنوعیت کاربران اجتناب کند. این میلیاردر جنجالی در اوایل آوریل به بزرگترین سهامدار فردی توییتر تبدیل شد. سپس گفته شد که او به هیئت مدیره توییتر پیوسته است. اما ماسک از عضویت در هیئت مدیره توییتر انصراف داد و اکنون پیشنهادی 44 میلیارد دلاری برای خرید کامل آن ارائه کرده است.

در تلاش برای جلوگیری از تصرف خصمانه احتمالی، توییتر طرح “قرص سمی” را اجرا کرد. این طرح به سهامداران این امکان را می دهد تا در صورت خرید حداقل 15٪ از سهام عادی شرکت، سهام بیشتری را با تخفیف خریداری کنند. با همه ی این ها به نظر می رسد معامله ی 44 میلیارد دلاری در حال انجام است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*