اپل تی وی پلاس برای فیلمبرداری سریال Lady in the Lake در بالتیمور آماده می شود


امید دلیری 6 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس برای فیلمبرداری سریال Lady in the Lake در بالتیمور آماده می شود. گزارش شده است که فیلم برداری سریال محدود “بانویی در دریاچه” تا پایان ماه آوریل در بالتیمور شروع می شود. به این ترتیب ستاره های این سریال یعنی ناتالی پورتمن و لوپیتا نیونگو به زودی به روی صحنه می روند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل در ماه مارس سفارش مستقیم تولید سریال Lady in the Lake را صادر کرد. اما در آن زمان جزئیات زمان‌بندی تولید این سریال اعلام نشده بود. Laura Lippman نویسنده رمان پرفروش بانویی در دریاچه در توییت جدید خود از آغاز فیلمبرداری این سریال خبر داد. او تأیید کرد که فیلمبرداری این سریال هفته آینده در بالتیمور آغاز می‌شود. Laura Lippman در همان توییت به بررسی نام ستاره های سرفصل این سریال پرداخت.

سریال Lady in the Lake براساس رمان پرفروشی به همین نام اثر Laura Lippman ساخته می شود. این سریال اولین ورود Natalie Portman به تلویزیون است و او نقش Maddie Schwartz را در آن بازی خواهد کرد. داستان این سریال در دهه 60 در بالتیمور اتفاق می افتد.جایی که وقوع یک قتل مرموز باعث می شود مادر خانه داری به نام Maddie Schwartz زندگی خود را به عنوان یک روزنامه نگار تحقیقی ، دوباره شروع کند. او را در حین با مادری سخت کوش به اسم Cleo Sherwood با بازی Lupita Nyong’o آشنا می شود.

در حالی که فیلمبرداری این سریال به زودی آغاز می شود ، مدتی طول می کشد تا در سرویس تلویزیونی اپل پخش شود. بسته به سرعت تولید و فعالیت‌های پس از تولید و همچنین برنامه های +Apple TV، احتمال نمایش این سریال در اواخر سال 2022 وجود دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*