ایلان ماسک رسماً توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد


امید دلیری 6 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایلان ماسک رسماً توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار به طور کامل خریداری کرد. توییتر اعلام کرد که پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار را پذیرفته است. به این ترتیب کنترل کامل این پلتفرم اجتماعی به میلیاردر جنجالی واگذار می شود. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

توییتر روز دوشنبه اعلام کرد که ایلان ماسک پذیرفته است که به ازای هر سهم توییتر ، 54.20 دلار به سهامداران پرداخت کند. مقداری که برابر است با 44 میلیارد دلار. قیمتی که او در عرضه اولیه سهام این ماه اعلام کرده بود. ماسک روز جمعه در پرونده ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفت که بودجه این معامله را تضمین کرده است. انجام این معامله منوط به تأیید سهامداران است. با این حال انتظار می رود هر تصمیمی در مورد خرید توییتر در سال 2022 اتخاذ شود.

هنوز مشخص نیست که خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار توسط ایلان ماسک چه تأثیری بر روی این پلتفرم اجتماعی خواهد داشت. همچنین مشخص نیست تغییرات چه زمانی اعمال خواهند شد. با این حال، ماسک به صراحت گفته که معتقد است توییتر باید محتواها را کمتر تعدیل کند و ممنوعیت کاربران را کاهش دهد. او همچنین اشاره کرد که توییتر می‌تواند تبلیغات را از اشتراک Twitter Blue خود حذف کند. همچنین رمزارز دوج کوین – Dogecoin را به عنوان یک گزینه پرداخت اضافه کند و یک دکمه «ویرایش» اضافه کند.

این میلیاردر در اوایل آوریل به بزرگترین سهامدار انفرادی توییتر تبدیل شد. سپس برای مدت کوتاهی به هیئت مدیره شرکت پیوست. اما در نهایت از این موقعیت کناره‌گیری کرد. زیرا این امر باعث می‌شد او از مالکیت بیش از 14.9 درصدی توییتر منع شود. در نهایت ، چند دقیقه قبل پادشاه فناوری توییتر را بطور کامل خرید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*