تایید حضور برایان کرانستون از بریکینگ بد در فصل آخر Better Call Saul


Matin 9 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

در جریان پنل امروز Deadline Contenders، جاناتان بنکس که در سریال Better Call Saul بازی می‌کند، به قصد شوخی با برایان کرانستون به او اشاره کرد و گفت که این بازیگر احتمالا دوباره در نقش والتر وایت بازی خواهد کرد. اکنون به طور رسمی گزارش شده است که برایان کرانستون و آرون پال، بازیگر نقش جسی پینکمن در بریکینگ بد، در سریال Better Call Saul نیز حضور خواهند داشت.

پیتر گولد، یکی از خالقان سریال، این خبر را در رویداد سینمایی Paleyfest بیان کرد. رسانه‌ی AMC نیز این خبر را تایید کرده و اشاره کرده است که «آن‌ها برمی‌گردند». کرانستون و پال در پنج فصل از مجموعه‌ی بریکینگ بد و همچنین فیلم سینمایی El Camino: A Breaking Bad که در سال 2019 منتشر شد، بازی کرده‌اند.

وقتی جاناتان بنکس از کرانستون پرسید که آیا به این مجموعه بازمی‌گردد، پیت هاموند از ددلاین به او پاسخ داد: «چرا؟ برای چه می‌خواهی او این کار را انجام دهد؟ منظورم این است که درباره‌ی یک بازیگر ارزش‌گذاری شده صحبت کنید.»

پخش فصل ششم و آخر سریال Better Call Saul از 18 آوریل شروع می‌شود و تا پایان ماه می ادامه دارد. پخش سایر قسمت‌های آن نیز در اوایل ماه جولای آغاز خواهد شد.

باب ادنکرک درباره‌ی حضور در نقش سائول گودمن گفت: «من می‌دانم که [در پایان] چه اتفاقی می‌افتد. با وجود این، فکر نمی‌کنم این موضوع به من ضربه‌ای بزند. به‌گمانم باید آن را با بقیه تماشا کنم. آن وقت است که به من ضربه خواهد زد.»

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*