کمپانی اسنپ از پهپاد Pixy رونمایی کرد


امید دلیری 10 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کمپانی اسنپ از پهپاد Pixy رونمایی کرد. این کمپانی که با شبکه اجتماعی Snapchat شناخته می شود از پهپاد جدید خود به نام پیکسی رونمایی کرد. پهپادی که مخصوص گرفتن عکس های سلفی و فیلمبرداری ساخته شده است. در اصل می توان گفت که این محصول یک دوربین پرنده جیبی می باشد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اسنپ ​​چت اخیراً از اپل در مورد قیمت گذاری اپ استور حمایت کرده بود. اکنون این کمپانی پهپاد Pixy را در Snap Partner Summit 2022 رونمایی کرد. این پهپاد 230 دلاری در جلسه ای درباره آخرین ابزارهای اسنپ برای سازندگان فاش شد. این کمپانی در وب‌سایت خود گفته :

اسنپ‌های خود را ارتقاء دهید. مخاطبان خود را افزایش دهید و برای خلاقیت خود پول نقد دریافت کنید. به‌علاوه، با پیکسی آشنا شوید – آخرین راه برای ارتقای خلاقیت خود به ارتفاعات جدید.

پهپاد Pixy در قسمت بالایی خود دارای دکمه ای است که می تواند یکی از چهار مسیر پروازی از پیش تعیین شده را فعال کند. همچنین می تواند بدون کنترلر در مدار باشد ، شناور باشد یا کاربر را دنبال کند. دو دوربین روی این پهپاد وجود دارد. یکی برای ناوبری و فرود (این پهپاد می‌تواند روی دست شما در پایان پرواز فرود بیاید). دوربین دوم نیز برای ضبط ویدیوی 2.7K استفاده می‌شود. ویدیوهای گرفته شده توسط این پهپاد به حافظه اسنپ چت منتقل و در آن ذخیره می شوند. کاربران می توانند قبل از اشتراک گذاری محتوا در Snapchat ، آن را با ابزارها ، لنزها و صداهای این پلتفرم ویرایش کنند.

گفته می شود باتری آن تا حدود چهار پرواز دوام می‌آورد. این پهپاد 100 گرم (0.22 پوند) وزن دارد و تقریباً به اندازه کف دست یک انسان می باشد. اسنپ ​​مدتی است که روی این پهپاد کار می کند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*