پخش فصل دوم سریال Pachinko در اپل تی وی پلاس تأیید شد


امید دلیری 10 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پخش فصل دوم سریال Pachinko در اپل تی وی پلاس تأیید شد. فصل اول این سریال از تاریخ 25 مارس در اپل تی وی پلاس پخش شد. اکنون اپل تی وی پلاس اعلام کرده است که فصل دوم آن نیز از طریق این سرویس تلویزیونی پخش خواهد شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال بین المللی محبوب

سریال Pachinko اقتباسی از یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به همین نام نوشته مین جین لی می باشد. نمایشنامه‌سازی «پاچینکو» توسط نویسنده و مجری سو هیو آنقدر پرهزینه بود که چندین شبکه آن را رد کردند. چرا که این سریال بین المللی در چندین قاره فیلمبرداری شده است. این سریال داستانی از عشق را روایت می کند که در سفرهای بین کره، ژاپن و آمریکا اتفاق می افتد. اپل این سریال را به عنوان داستان فراموش نشدنی جنگ و صلح، عشق و از دست دادن، پیروزی و حسابرسی توصیف می کند. 

اپل تمایل اولیه خود به سریال Pachinko را در سال 2018 نشان داد. غول فناوری کوپرتینویی در آوریل 2019 قراردادی مبنی بر سفارش این سریال امضا کرد. به دلیل همه گیری ویروس  COVID-19، این سریال با تأخیرهای غیرمنتظره‌ای مواجه شد. اپل بازیگران و عوامل سریال را در اکتبر 2020 نهایی کرد و در همان ماه شروع به فیلمبرداری کرد. بازیگران و تیم کارگردانی این سریال به طور همزمان در چندین قاره مشغول فیلمبرداری بودند.

سو هیو در یک بیانیه مطبوعاتی گفته :

کلمات نمی توانند خوشحالی من را از ادامه بیان داستان خارق العاده این خانواده رام نشدنی بیان کنند. من از تیم شگفت انگیز استودیوی اپل و Media Res برای باور و حمایت از این سریال و از طرفداران پرشورمان که ما را تشویق کردند سپاسگزارم. این باعث افتخار است که بتوانم با این بازیگران و گروه شگفت انگیز به کار ادامه دهم.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Pachinko در اپل تی وی پلاس هنوز اعلام نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*