آپدیت تازه بازی Elden Ring باگ‌های Malenia و Elden Beast را رفع می‌کند


Matin 11 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Bandai Namco اقدام به اشتراک آپدیت تازه بازی Elden Ring (الدن رینگ) کرده است که به موجب آن اشکالات متعددی از جمله باگ‌های مربوط به باس‌های Malenia و Elden Beast رفع می‌شود.

بازی الدن رینگ که به عنوان بهترین اثر قرن از آن یاد می‌شود، اثری به شدت مشهور و محبوب است که میلیون‌ها بازیکن از تجربه آن لذت می‌برند. این محصول استودیو FromSoftware نه تنها سری Souls را متحول کرده، بلکه با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و فضا‌سازی بی‌نظیرش به تجربه‌ای بی‌مانند تبدیل شده است. در سه هفته اول انتشار بازی Elden Ring بیش از 12 میلیون نسخه از این اثر به فروش رسیده که نشان‌دهنده موفقیت فوق‌العاده آن در جذب مخاطبین است.

اما در کنار نقاط قوت متعدد بازی الدن رینگ، عملکرد این اثر با مشکلات متعددی روبه‌رو بود و نارضایتی بازیکنانی بسیاری را به دنبال داشت. استودیو فرام سافتور به عنوان سازنده این اثر و شرکت بندای نامکو که وظیفه انتشار بازی Elden Ring را بر عهده دارد، با پشتیبانی مداوم و انتشار آپدیت‌های مستمر تلاش کرده‌اند که مشکلات بازی مذکور را رفع کنند.

حال سازندگان آپدیت تازه بازی Elden Ring را منتشر کرده‌اند که مشکلات بسیاری به‌واسطه آن حل می‌شوند. بر این اساس، به‌واسطه به‌روز‌رسانی 1.04.1 که روی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی الدن رینگ در دسترس قرار دارد، باگ HP شخصیت Malenia و مشکلی که باعث مرگ برخی از باس‌ها از جمله Elden Beast در زمان‌های ناخواسته می‌شود، برطرف خواهد شد. همچنین این آپدیت، باگی که روی مدت‌زمان Cerulean Hidden Tear تاثیر می‌گذارد، هدف قرار داده است.

به‌روز‌رسانی 1.04 بازی Elden Ring که هفته گذشته منتشر شد، عملکرد این اثر را بهبود بخشیده و رویداد‌های جدیدی را به کوئست‌های برخی از NPC‌ها اضافه می‌کند. در قالب این آپدیت، به بازیکنان این امکان داده شد که چرخ خودکار دوربین را خاموش یا روشن کنند. همچنین به‌روز‌رسانی مذکور دیالوگ‌های تازه‌ای را به NPC مشهور سری Souls یعنی Patches اضافه کرده است. استودیو FromSoftware تغییراتی در قدرت و آسیب ناشی از برخی از اسلحه‌های خاص اعمال کرده است. دیگر تغییری که در آپدیت تازه بازی Elden Ring ایجاد شده، مدت‌زمان لازم برای اجرای برخی از حمله‌های جادو-محور است.

آپدیت تازه بازی Elden Ring الدن رینگ

آپدیت تازه بازی Elden Ring گیم‌پلی این اثر را بهبود می‌بخشد

بازی Elden Ring به عنوان اثر تحسین‌شده استودیو فرام سافتور، در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند 1400) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد. به‌تازگی گروه NPD اعلام کرده که بازی الدن رینگ صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در ماه مارس را تصاحب کرده است. پس از این اثر، بازی‌های Gran Turismo 7 و Kirby and the Forgotten Land قرار دارند.

علاوه بر این، بازی Elden Ring پر‌فروش‌ترین بازی سال 2022 در کشور آمریکا محسوب می‌شود. در بازه زمانی 12 ماهه منتهی به مارس 2022، بازی الدن رینگ به عنوان دومین اثر پر‌فروش آمریکا معرفی شده است. تنها بازی Call of Duty: Vanguard توانسته فروشی بیشتر از بازی Elden Ring داشته باشد.

نظر شما در مورد ویژگی‌های آپدیت تازه بازی Elden Ring چیست؟ آیا اصلاحات آن مورد توجه شما قرار گرفته‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*