آپدیت نسخه نسل بعد بازی GTA 5 دارای ارتقاهای مختلف و متعدد است


Matin 11 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت راک استار در قالب آپدیت نسخه نسل بعد بازی GTA 5 بهبود‌های بسیاری را ایجاد کرده و تجربه بازی جی تی ای 5 را ارتقا داده است.

از زمان انتشار بازی GTA V در حدود 10 سال می‌گذرد. با این حال شرکت Rockstar Games همچنان از این اثر پشتیبانی کرده و پلتفرم‌های مقصد آن را گسترش داده است. در حدود یک ماه پیش نسخه نسل بعد بازی جی تی ای 5 روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد. حال شرکت راک استار به‌واسطه انتشار آپدیت 1.56، بسیاری از خواسته‌های بازیکنان را محقق کرده است.

آپدیت نسخه نسل بعد بازی GTA 5 که بی سر و صدا و در سکوت خبری برای کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شده، میزبان پیشرفت‌های مختلفی بوده و اشکلات بسیاری را رفع کرده است. شرکت راک استار در قالب انتشار پستی در وب سایت رسمی خود لیست کامل ویژگی‌های آپدیت 1.56 را اعلام کرده است. با این وجود که این آپدیت بسیاری از اشکالات جزئی را رفع می‌کند، در عین حال حاوی بسیاری از بهبود‌های مهم و اساسی است.

در قالب آپدیت نسخه نسل بعد بازی GTA 5، لودینگ بسیار کوتاه‌تر از قبل بوده و با سرعت بیشتری می‌توانید وارد بازی شوید. همچنین به‌واسطه آپدیت 1.56 بازی جی تی ای 5، در پارتی ایکس باکس لایو موسیقی به طور مداوم پخش می‌شود. شرکت راک استار در به‌روز‌رسانی مذکور، عملکرد تریگر‌های تطبیق‌پذیر کنترل دوال سنس در بازی GTA V را بهبود بخشیده است.

بازی GTA 5 جی تی ای 5

نسخه جدید GTA از ویژگی‌های کنسول‌های نسل نهمی پشتیبانی می‌کند

با این حال، به احتمال زیاد هیجان‌انگیز‌ترین ویژگی اضافه شده به بازی GTA 5، امکان خاموش کردن Motion Blur  است. این ویژگی که در نسخه نسل بعد بازی جی تی ای 5 وجود دارد، نارضایتی بسیاری از بازیکنان را به دنبال داشته است. بر اساس گزارش رسانه Kotaku، برخی از بازیکنان اعلام کرده‌اند که در قالب آپدیت 1.56 فایل‌های مربوط به نسخه نسل بعد به نسخه کامپیوتر اضافه شده است؛ به این واسطه احتمال انتشار ویژگی‌های نسخه نسل نهم روی کامپیوتر وجود دارد.

در کنار بازی GTA 5، شرکت راک استار تمرکز زیادی روی بازی GTA Online داشته و همواره محتوا‌های مختلفی را به آن اضافه می‌کند. اخیرا بخش‌های تازه داستانی به این اثر اضافه شده که داستان شخصیت فرانکلین بعد از بازی جی تی ای 5 را ادامه می‌دهد. همچنین در The Contract شاهد حضور اشخاص مشهوری همچون دکتر دره هستیم.

نظر شما در مورد بخش‌های مختلف آپدیت نسخه نسل بعد بازی GTA 5 چیست؟ آیا بازی خود را آپدیت کرده و از تغییرات انجام شده راضی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*