قسمت پایانی فصل اول سریال اسب‌های آهسته به فصل دوم آن اشاره می کند


امید دلیری 11 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

قسمت پایانی فصل اول سریال اسب‌های آهسته به فصل دوم آن اشاره می کند. قسمت آخر این سریال پرمخاطب به ادامه داشتن آن اشاره کرده است. علاوه بر این ، بازیگران جدید فصل آینده مشخص شده اند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال اسب‌های آهسته – Slow Horses بر اساس رمان هایی به همین نام نوشته Mick Herron ساخته شده است. این سریال شش قسمتی توسط کمپانی See-Saw Films برای اپل تی وی پلاس تولید می شود. البته اپل هنوز به طور رسمی ساخت فصل دوم این سریال را اعلام نکرده است. با این حال ، قسمت پایانی فصل اول با یک تیزر از آنچه در ادامه خواهد آمد به پایان می رسد.

تیزر پایانی نشان می دهد که همانطور که انتظار می رفت، فصل دوم بر اساس رمان دوم Mick Herron یعنی Dead Lions “شیرهای مرده” ساخته خواهد شد. البته این امر هنوز بطور رسمی توسط اپل تأیید نشده است. در حال حاضر Mick Herron هفت رمان منتشر کرده که هشتمین آن در همین ماه منتشر خواهد شد. از طرف دیگر ، وبسایت Variety بازیگران جدید فصل آینده این سریال را فاش کرده است. به گفته این وبسایت ، Aimee-Ffion Edwards (ستاره سریال پیکی بلایندرز) و Kadiff Kirwan در فصل دوم حضور دارند.

Gary Oldman و Kristin Scott Thomas از بازیگران سرشناس سریال اسب‌های آهسته می باشند. از دیگر بازیگران این سریال می توان Kristin Scott Thomas ، Jonathan Pryce ، Olivia Cooke و Jack Lowden را نام برد. کارگرانی این سریال بر عهده James Hawes می باشد. تاریخ پخش فصل دوم هنوز اعلام نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*