اپل تی وی پلاس مستند جدیدی درباره مایکل جی فاکس را معرفی کرد


امید دلیری 12 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس مستند جدیدی درباره مایکل جی فاکس را معرفی کرد. سرویس تلویزیونی اپل یک پروژه غیرداستانی جدید و در حال حاضر بدون عنوان را معرفی کرده است. مستندی که زندگی Michael J. Fox بازیگر و حامی محبوب را شرح می دهد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این مستند جدید در حال حاضر در نیویورک، لس‌آنجلس و ونکوور تولید می‌شود که شامل فیلم‌های آرشیوی و کلیپ‌های مستند می باشد. این مستند توسط Davis Guggenheim ، فیلمساز برنده اسکار کارگردانی خواهد شد. مستندی که داستان خارق‌العاده زندگی مایکل جی فاکس را از قول خودش بازگو می‌کند. داستان غیرمحتمل یک بچه کوچک از یک پایگاه ارتش کانادا که در دهه 1980 هالیوود به اوج شهرت رسید.

شرح زندگی عمومی مایکل جی فاکس مملو از هیجانات نوستالژیک و درخشش سینمایی او می باشد. علاوه بر این ، اتفاقاتی که قبلا بازگو نشده بودند روایت می شوند. از جمله زمانی که او در سن 29 سالگی متوجه شد که مبتلا به بیماری پارکینسون می باشد. این مستند با دسترسی و حضور بی‌سابقه‌ فاکس و خانواده‌اش ساخته شده است. مستندی که پیروزی‌ها و زحمات شخصی و حرفه‌ای فاکس را شرح می‌دهد. همچنین به بررسی این موضوع می‌پردازد که وقتی یک فرد خوش‌بین با یک بیماری لاعلاج مواجه می‌شود، چه اتفاقی می‌افتد.

مستند زندگی مایکل جی فاکس توسط استودیوی Concordia تولید شده است. Davis Guggenheim ، Annetta Marion ، Will Cohen و Jonathan King به‌عنوان تهیه‌کنندگان این مستند فعالیت خواهند کرد. Laurene Powell Jobs، Jonathan Silberberg، Nicole Stott و Nelle Fortenberry تهیه‌کنندگان اجرایی خواهند بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*