تلگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را از طریق بلاکچین TON ارسال کنند


امید دلیری 12 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تلگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را از طریق بلاکچین TON ارسال کنند. این پیام رسان اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا Toncoin را مستقیماً در چت‌ها (از طریق پروتکل) ارسال کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پیام رسان همه کاره !

TON (The Open Network) در توییت جدیدی اعلام کرد که تلگرام اکنون از تراکنش های Toncoin بدون هیچ کارمزدی پشتیبانی می کند. TON ویدیوی کوتاهی را ارائه کرده که نشان می‌دهد تراکنش‌های کریپتو در این پلتفرم و بلاکچین TON چگونه کار می‌کنند. برای شروع، باید ربات کیف پول تلگرام را به منوی پیوست خود اضافه کنید. این امر به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را با کارت بانکی خریداری کنید، مبادله کنید و به کیف پول های دیگر منتقل کنید. وقتی آماده ارسال ارز دیجیتال هستید، می‌توانید کیف پول را از منوی پیوست خود در حین چت بیرون بکشید. سپس مقدار Toncoin که می‌خواهید ارسال کنید وارد کنید، تمام جزئیات را تأیید و سپس Send را بزنید. به این ترتیب فرد گیرنده مدنظر شما Toncoin را از طریق چت و از طریق بلاکچین TON دریافت می کند.

تلگرام در سال 2020 پس از اینکه با فشار کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مواجه شد، عملیات ارزهای دیجیتال خود را تعطیل کرد. پروژه بلاکچین TON در ابتدا با نام Telegram Open Network (TON) شناخته می شد. پروژه ای که توسط پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام و برادرش نیکولای در سال 2018 توسعه یافت. یک سال بعد، SEC به تلگرام دستور داد تا فروش توکن Gram خود را متوقف کند. توکن Gram ، توکن مرتبط با بلاک چین TON می باشد.

حتی پس از اینکه تلگرام پروژه بلاکچین TON را کنار گذاشت، گروهی از توسعه دهندگان آن را حفظ کردند. سپس نام آن را به شبکه باز (The Open Network) و نام Gram را به Toncoin تغییر نام دادند. دوروف حمایت خود را از این پروژه در دسامبر گذشته ابراز کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*