اکتیویژن: Call of Duty Vanguard انتظارات ما را برآورده نکرد


Matin 14 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Call of Duty Vanguard آخرین شماره از مجموعه پرطرفدار کالاف دیوتی است که برعکس انتظارات، کیفیت مناسبی نداشت و فروش آن نسبت به نسخه‌های پیشین کمتر بود. اکتیویژن به‌تازگی با انتشار بیانیه‌ای نوشته است که آنها از میزان فروش بازی کالاف دیوتی ونگارد رضایت ندارند و این بازی به دلیل اشتباهات آنها، قادر به برآورده کردن انتظارات اولیه نبوده است.

بنابر آخرین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن بلیزارد تصمیم به صحبت در مورد عملکرد بازی Call of Duty Vanguard در تازه‌ترین گزارش مالی شده است. این شرکت نوشته است که فروش بازی، انتظارات آنها را برآورده نکرده و دلیل اصلی آن نیز، روش انجام اشتباه یا اجرا نادرست ایده‌ها عنوان شده است. در متن گزارش نوشته شده است که فضای جنگ جهانی دوم بازی ونگارد با درخواست جامعه طرفداران همخوانی نداشته است و آنها به اندازه کافی خلاقیت از خود نشان نداده‌اند.

اکتیویژن نوشته است که آنها مشکلات بازی قبلی را یافته‌اند و سعی می‌کنند تا با Modern Warfare 2، طور دیگری عمل کنند و تجربه‌ای متفاوت از وارزون و کالاف دیوتی ارائه دهند. آنها در حال کار روی «بلندپروازانه‌ترین پروژه در تاریخ کالاف دیوتی» هستند و بیش از سه هزار نفر روی دنباله بازی مدرن وارفر کار می‌کنند تا این مجموعه بتواند به روزهای موفق گذشته برگردد و همان کالاف دیوتی همیشگی را شاهد باشیم.

Call of Duty Vanguard اکتیویژن

عدم رضایت اکتیویژن از Call of Duty Vanguard

واضح است که بازی Call of Duty نسبت به سال‌های گذشته افت کرده است و آمار و ارقام، نشان‌دهنده افت سطح رضایت بازی‌کنان دارد. انتشار بازی وارزون باعث افزایش شدید تعداد بازی‌کنان شد؛ اما گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که تعداد بازی‌کنان کالاف دیوتی در طی سال گذشته، 50 میلیون نفر کاهش یافته است. این اولین بار در تاریخ این فرنچایز است که تعداد بازی‌کنان به چنین شیب تندی کاهش می‌یابند. انتشار دور از انتظار بازی Call of Duty Vanguard و در عین حال، ضعف بازی وارزون با شروع فصل جدید و تغییر نقشه، بسیاری از طرفداران قدیمی را آزرده خاطر کرد.

به نظر می‌رسد که اکتیویژن، دلیل افت این مجموعه را بازی Call of Duty Vanguard و فضای جنگ جهانی آن می‌داند که با درخواست طرفداران تفاوت دارد. واقعیت آن است که مشکلات بازی ناشی از باگ‌های مختلف، گلیچ‌های گرافیکی آزاردهنده، محتوای ضعیف و طراحی نقشه ابهام‌برانگیز بود. در سوی دیگر دست و پنجه نرم کردن اکتیویژن با پرونده حقوقی آزار جنسی کارمندان، تاثیر شگرفی روی تغییر وجهه این شرکت گذاشت.

داستان بازی ونگارد نیز چندان موردتوجه قرار نگرفت و در واقع اکتیویژن یک داستان هیتلرکشی به راه انداخت که بسیاری از وقایع جنگ جهانی دوم را نقض کرد. نویسندگان سعی داشتند تا بخش تازه‌ای به جنگ جهانی دوم بیفزایند که تصمیم کاملاً اشتباهی بود. اکتیویژن به‌تازگی ساخت بازی Modern Warfare 2 را تائید کرده و این بازی جدید دارای حالت تمرین تیراندازی است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*