Louis Partridge به جمع بازیگران سریال Disclaimer اضافه شد


امید دلیری 14 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Louis Partridge به جمع بازیگران سریال Disclaimer اضافه شد. سریال هیجان انگیر-روانشناختی «سلب مسئولیت» ، یک بازیگر جدید را به لیست بازیگران خود اضافه کرده است. این بازیگر جدید لوئیس پارتریج (بازیگر فیلم Enola Holmes) می باشد که قرار است در این سریال ایفای نقش کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Louis Partridge بیشتر برای بازی در فیلم Enola Homes شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود. او در سریال Disclaimer به جمع بازیگرانی از جمله Sacha Baron Cohen ، Cate Blanchett و Kevin Kline می‌پیوندد. او پیش از این در فیلم‌های Paddington 2 ، Medici و Boomers حضور داشته است. به گزارش وبسایت Variety ، لوئیس پارتریج قرار است نقش Jonathan Brigstocke را بازی کند. او نوجوانی است که طی سفری یک ساله به سرتاسر ایتالیا می رود. گفته می شود که او در سفرهای خود تسلیم امیال عمیق تر خود با پیامدهای غیرمنتظره می شود.

سریال Disclaimer بر اساس رمانی به همین نام اثر Renee Knight ساخته می شود. این سریال داستان Catherine Ravenscroft را دنبال می کند که Cate Blanchett نقش او را بازی می کند. او یک روزنامه‌نگار مستند تلویزیونی موفق و مورد احترام است که کارش بر روی افشای تخلفات پنهان نهادهای قدیمی بنا شده است. وقتی یک رمان جذاب نوشته یک مردی که زنش فوت کرده (با بازی Kevin Kline) روی میز کنار تخت Cate ظاهر می‌شود ، وحشت او را فرا می گیرد. Louis Partridge جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است.

Alfonso Cuaron نویسندگی و کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. این سریال توسط کمپانی های Esperanto Filmoj و Anonymous Content تولید خواهد شد. Alfonso Cuaron در کنار Gabriela Rodriguez ، David Levine، Dawn Olmstead و Steve Golin تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*