اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش رسمی فصل دوم مستند Greatness Code را منتشر کرد


امید دلیری 15 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش رسمی فصل دوم مستند Greatness Code را منتشر کرد. غول فناوری پیش نمایش جدید و رسمی از فصل دوم این مجموعه مستند را به اشتراک گذاشته است. مستندی که ورزش ها و ورزشکاران برتر را به تصویر می کشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل تی وی پلاس محتوای ورزشی خود را با پوشش زنده بیسبال و بسیاری از مستندهای ورزشی جدید افزایش می دهد. علاوه بر این ها ، مجمعه مستند Greatness Code نیز برای فصل دوم تمدید شد. هر قسمت آن ، یک افسانه ورزشی را در حدود پنج دقیقه به تصویر می کشد. فصل اول این مستند ورزشی در جولای 2020 پخش شد. این مستند یکی از اولین مستند های ورزشی سرویس تلویزیونی اپل بود. با این حال پخش فصل دوم آن تا سال 2022 طول کشید.

در مستند Greatness Code، ورزشکاران نمادین یک لحظه حیاتی شغلی را حس می کنند. لحظه ای که عظمت را لمس می کنند. این مستند کوتاه، ترکیبی از سبک‌های اکشن زنده و جلوه‌های بصری، نور جدیدی بر افسانه‌های ورزشی می‌افکند که فکر می‌کردید می‌شناسید.

اپل لیست ورزشکارانی که در فصل دوم مستند Greatness Code حضور دارند را منتشر کرده است :

  • Marcus Rashford : فوتبالیست حرفه ای انگلیسی
  • Russell Wilson : قهرمان Super Bowl champion NFL
  • Leticia Bufoni : برنده شش مدال طلای ایکس گیمز و اسکیت بورد حرفه ای خیابانی
  • Scout Bassett : قهرمان دو و میدانی آمریکایی Parapan
  • Bubba Wallace : برنده NASCAR از سال 1963
  • Lindsey Vonn : قهرمان جام جهانی اسکی آلپاین، برنده مدال طلای المپیک، نویسنده و کارآفرین

هر شش قسمت این مستند در روز جمعه 13 مه 2022 پخش خواهند شد. در حال حاضر فصل اول این مستند برای تماشا در +Apple TV در دسترس است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*