بازی جدید مجموعه Mafia با آنریل انجین 5 در حال ساخت است


Matin 16 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

یک بازی جدید از مجموعه Mafia در حال ساخت است که قرار است پیش‌درآمد داستان سه‌گانه مافیا باشد. این بازی جدید توسط استودیو Hanger 13 ساخته می‌شود و طبق آخرین اخبار بازی، تولید آن شروع شده است و احتمالاً به‌زودی معرفی شود. تولید بازی جدید توسط آنریل انجین 5 پیش برده می‌شود و این استودیو از موتور Illusion که بازی‌های مافیا 3‌ و ریمستر Mafia با آن ساخته شده‌اند؛ فاصله گرفته است.

خبر ساخت پیش‌درآمد مجموعه بازی Mafia در حالی منتشر می‌شود که رئیس استودیو Hanger 13 به نام هیدن بلک‌من پس از هفت سال فعالیت در این استودیو، استعفا کرده است و رسماً از شرکت 2K جدا شده است. ناشر در پیامی به کارمندان نوشته است که کهنه‌کار سابق LucasArts با هدف دنبال کردن علاقه خود از استودیو جدا شده است. با اعلام این خبر، گزارش موثقی از ساخت بازی مافیا جدید منتشر شد.

مدیر 2K Games از زحمات آقای بلک‌من تشکر کرده است و گفته است که وی به تشکیل استودیوهای خارجی و همچنین حمایت از توسعه‌دهندگان کمک شایانی کرده است و اعضای استودیو، آرزوی بهترین‌ها را برای او دارند. رسانه کوتاکو به منابعی دست یافته که ساخت بازی Mafia جدید را تائید می‌کند. این پروژه هنوز در دست توسعه است و با اسم مستعار Nero شناخته می‌شود. انتظار می‌رود که این بازی، پیش‌درآمد سه‌گانه مافیا باشد.

پیش‌درآمد بازی Mafia بازی مافیا

پیش‌درآمد بازی Mafia

طبق برنامه‌های اولیه، ساخت بازی توسط آنریل انجین 5 جلو برده می‌شود و استودیو از موتور Illusion فاصله گرفته است. موتور سابق برای ساخت بازی Mafia 3 و همچنین ریمستر و ریمیک دو بازی اول به کار گرفته شد و کیفیت مناسبی از خود نشان داد. استودیو در طی سال‌های اخیر، ایده‌های مختلفی برای بازی جدید داشته است. قرار بود یک بازی کارآگاهی با المان‌های موسیقایی به نام Rhapsody ساخته شود. پس از آن ایده یک بازی کوآپ اکشن مشابه Destiny 2 مطرح شد.

بازی با اسم رمز Volt که 53 میلیون دلار برای ساخت آن خرج شد؛ رسماً توسط Take-Two لغو شد. دیگر بازی با اسم Mosaic نیز یک اثر ARPG مبتنی بر غارت بود که قبل از معرفی رسمی کنار گذاشته شد. شرکت تیک‌تو در این چند سال از استودیو Hanger 13 برای انتشار بازی‌های Gearbox مانند Borderlands کمک گرفته است و اجازه تولید یک بازی مستقل را نداده است. به نظر می‌رسد که جدایی بلک‌من به‌عنوان مدیر استودیو به دلیل نبود آزادی عمل کافی بوده است.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد پیش‌درآمد مجموعه بازی Mafia در دست نیست و ممکن است این پروژه نیز مانند عناوین قبلی لغو شود. در صورتی که تولید بازی به خوبی پیش رود، شماره تازه‌ای از بازی مافیا را دریافت خواهیم کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*