بنیان‌گذار استودیو سازنده بازی Mafia 3 از سمت خود کناره‌گیری کرد


Matin 18 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، هیدن بلکمن که به عنوان موسس و رئیس استودیو Hangar 13، سازنده بازی Mafia 3، شناخته می‌شود، از سمت خود استعفا داده و شرکت 2K را ترک کرده است.

استودیو هنگر 13 در سال 2014 توسط هیدن بلکمن، از اعضای باسابقه شرکت LucasArts تاسیس شد. در این دوره استودیو مذکور تحت مدیریت هیدن بلکمن با استفاده از فناوری‌های اختصاصی ساخت یک بازی AAA را آغاز کرد. این محصول در سال 2016 تحت عنوان بازی مافیا 3 منتشر شد. این اثر با وجود عملکرد قابل قبول در بخش‌هایی همچون داستان، شخصیت‌پردازی و بهره‌گیری از تم‌های مختلف، به دلیل ضعف در عملکرد و مشکلات فنی با انتقادات متعددی روبه‌رو شد. اما به دلیل فروش هفت میلیون نسخه، به لحاظ تجاری بازی Mafia 3 اثری موفق تلقی می‌شود. پس از چهار سال، استودیو Hangar 13 اقدام به انتشار نسخه ریمیک بازی مافیا تحت عنوان بازی Mafia: Definitive Edition کرد.

حال اعلام شده که هیدن بلکمن قصد دارد پس از هفت سال از استودیو هنگر 13 جدا شده و از سمت خود به عنوان رئیس این استودیو کناره‌گیری کند. همچنین او شرکت مادر استودیو Hangar 13 یعنی 2K را نیز ترک خواهد کرد. به این واسطه نیک باینز به عنوان رئیس جدید استودیو هنگر 13 معرفی شده است.

در یادداشتی که توسط مدیر شرکت 2K به صورت داخلی منتشر شده، چنین آمده است: «در شرایطی که احساسات متفاوتی دارم، باید خبر جدیدی از استودیو Hangar 13 را با شما به اشتراک بگذارم. هیدن بلکمن از سمت خود به عنوان رئیس استودیو هنگر 13 کناره‌گیری کرده و شرکت 2K را ترک می‌کند تا در مسیر جدیدی به دنبال اشتیاق خود برود. ما از تلاش‌های هیدن بلکمن برای تاسیس استودیو Hangar 13، ایجاد و متحد کردن تیم‌ها در نواتو، برایتون و چک و همچنین انتشار چندین بازی و مجموعه باکیفیت از سری Mafia تشکر می‌کنیم».

استودیو Hangar 13 بازی Mafia 3

استودیو Hangar 13 پروژه‌های متعددی در دست ساخت دارد

در ادامه یادداشت مدیر شرکت 2K نوشته شده است: «آنچه که هیدن بلکمن به ساخت آن کمک کرده، در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت و همچنان رشد می‌کند. ما از تمامی کارکنانی که به دنبال رویا‌های خود هستند، حمایت می‌کنیم. بهترین‌ها را برای آینده هیدن بلکمن آرزو می‌کنیم. نیک باینز، رئیس استودیو Hangar 13 Brighton به عنوان جانشین هیدن بلکمن انتخاب شده و مدیریت استودیو هنگر 13 را بر عهده می‌گیرد».

در بخش پایانی یادداشت شرکت 2K گفته شده است: «نیک باینز با 30 سال تجربه مدیریت، در سال 2018 به استودیو Hangar 13 پیوست تا شعبه برایتون را تاسیس کند. او چهار سال گذشته را صرف رشد تیم، ایجاد قابلیت‌های متنوع در استودیو و راه‌اندازی پروژه‌های فوق‌العاده‌ای مانند Mafia: Definitive Edition و Mafia Trilogy کرده است. امیدوارم که در کنار من از هیدن بلکمن تشکر کرده و بهترین‌ها را برای او آرزو کنید. همچنین به دلیل ارتقای شغلی که نیک باینز لیاقت آن را دارد، به او تبریک بگویید. اگرچه تغییر ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما می‌تواند فرصت‌ها و موفقیت‌های جدیدی را نیز ایجاد کند. ما مطمئن هستیم که استودیو هنگر 13 تحت مدیریت افراد توانمندی قرار دارد و پروژه‌های مختلف آن به‌خوبی پیش می‌روند. این استودیو از حمایت کامل شرکت 2K برخوردار است».

نظر شما در مورد کناره‌گیری رئیس استودیو سازنده بازی Mafia 3 چیست؟ به نظر شما با این تغییر استودیو Hangar 13 پیشرفت خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*