احتمال عرضه AirPods Pro نسل دو و رنگ‌های جدید AirPods Max در پاییز امسال


امید دلیری 19 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

احتمال عرضه AirPods Pro نسل دو و رنگ‌های جدید AirPods Max در پاییز امسال. گزارش جدیدی ادعا می‌کند نسخه جدید AirPods Pro که مدت‌هاست منتظر آن بودیم، پاییز امسال عرضه می‌شود. همراه با این محصول جدید ، مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید AirPods Max نیز منتشر می شوند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گمانه زنی های فعلی نشان می دهد که اپل AirPods Pro نسل دو را در نیمه دوم سال 2022 معرفی می کند. اما گزارش جدید ادعا می کند که به عنوان بخشی از تغییر دستگاه های صوتی اپل، ممکن است رنگ‌های جدید AirPods Max نیز عرضه شوند. Mark Gurman در جدیدترین خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg این گزارش را منتشر کرده است. او معتقد است که  اپل AirPods Pro جدید را در پاییز امسال عرضه خواهد کرد.

نسل اول AirPods Pro در پاییز 2019 عرضه شد. به همین دلیل عرضه نسل دوم این محصول در پاییز بسیار محتمل است. همچنین احتمالاً بیشتر کاربران نسل اول این محصول با مشکل باتری مواجه شده اند. به عبارتی دیگر عمر باتری ایرپاد آن ها تمام شده یا رو به اتمام می باشد. شایعات پیرامون 2 AirPods Pro ادعا می‌کنند که تغییرات این مدل می‌تواند موارد زیر باشند ، از جمله :

  • طراحی جدید بدون ساقه
  • پشتیبانی از پخش صدای بدون افت – lossless audio
  • بهبود هوش
  • ویژگی‌های مرتبط با سلامتی

تمرکز اپل احتمالاً بر روی AirPods Pro نسل دو خواهد بود. اما گفته می شود که اپل در حال آماده سازی برخی تغییرات در AirPods Max نیز می باشد. Mark Gurman معتقد است که اپل AirPods Max را با رنگ های جدید معرفی خواهد کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*