سریال Prince of Tides برای اپل تی وی پلاس ساخته می شود


امید دلیری 19 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Prince of Tides برای اپل تی وی پلاس ساخته می شود. بر اساس گزارشی جدید ، اپل تی وی پلاس در حال ساخت سریالی جدید می باشد. سریالی که درواقع بازسازی یک فیلم  فیلم درام عاشقانه سال 1991 می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

بر اساس گزارش جدید ، Barbra Streisand کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت. او کارگردان نسخه اصلی یا همان فیلم Prince of Tides می باشد. اکنون او برای کارگردانی بازسازی فیلم خود در قالب سریال با اپل تی وی پلاس همکاری می کند. بر اساس گزارش The Hollywood Reporter هنوز هیچ تصمیمی برای انتخاب بازیگران این سریال وجود ندارد. این فیلم سینمایی در سال 1991 نامزد هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد.

فیلم Prince of Tides (شاهزاده ی جزر و مد)  یک فیلم درام-رمانتیک آمریکایی محصول سال 1991 می باشد. Barbra Streisand کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است. Pat Conroy و Becky Johnston فیلمنامه‌ این فیلم را بر اساس رمان شاهزاده جزر و مد کانروی در سال ۱۹۸۶ نوشته اند. Barbra Streisand و Nick Nolte بازیگران این فیلم می باشند. این فیلم داستان مبارزه راوی برای غلبه بر آسیب روانی ناشی از دوران کودکی ناکارآمد خود در کارولینای جنوبی را روایت می کند.

این فیلم نامزد هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد، اما هیچ کدام را دریافت نکرد. با این حال ، این فیلم مورد توجه بسیاری از افراد و منتقدان قرار گرفت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*