شارپ AQUOS R7؛ با نمایشگر 240 هرتزی و روشنایی 2000 نیت معرفی شد


محمد جعفرنژاد 19 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بنا به تحقیق مجله سیبو؛شرکت شارپ امروز از گوشی پرچمدار جدیدی به نام AQUOS R7 پرده برداشت که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین نمایشگر اولد 240 هرتزی و دوربینی دارد که با همکاری شرکت لایکا بهینه‌سازی شده است.با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

 

 

مشخصات فنی گوشی شارپ AQUOS R7

رزولوشن این مدل گوشی چقدر است ؟

شارپ AQUOS R7 از نمایشگر 6.6 اینچی Pro IGZO OLED بهره می‌برد که رزولوشن آن 1260 در 2730 پیکسل و حداکثر روشنایی‌اش 2000 نیت است. این پنل با نرخ نوسازی متغیر می‌تواند بین 1 تا 240 هرتز جابه‌جا شود و از رنگ‌های 10 بیتی و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید شارپ درست مثل نسل قبلی دوربین سلفی را در حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه قرار داده و برای تشخیص اثر انگشت از حسگر اولتراسونیک زیر نمایشگر استفاده می‌کند.

 

 

دوربین این مدل گوشی چند مگا پیکسل است ؟

آیا فوکوس خودکار دارید ؟

گوشی AQUOS R7 با اندروید 12 و رابط کاربری سفارشی شارپ به بازار می‌آید. این محصول در بخش سلفی یک سنسور 12.6 مگاپیکسلی دارد. در قاب عقب هم دوربین 47.2 مگاپیکسلی 1 اینچی با فلش LED و دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز هشت‌گانه پشتیبانی می‌کند و مدعی است که سرعت فوکوس آن دو برابر فناوری‌های مشابه است. دوربین پرچمدار شارپ قادر است خیلی سریع بدن، چهره و چشم‌های افراد را تشخیص دهد. این دستگاه در تصاویر یک لنز ثانویه هم دارد که 1.9 مگاپیکسلی برای کمک به ثبت پرتره است.

 

 

تراشه این مدل گوشی چی است ؟

باتری R7 چند میلی آمپر است ؟

آکوئوس R7 قدرت چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربر می‌رساند. این گوشی انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد ولی حرفی از سرعت شارژ آن به میان نیامده است. موبایل شارپ همچنین از 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.2، ان‌اف‌سی و درگاه USB-C بهره می‌برد. آکوئوس R7 در برابر آب و گردوغبار هم مقاوم است.شارپ فعلا اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه ارائه نکرده. اما انتظار می‌رود که در ماه ژوئیه (تیر یا مرداد) امسال شاهد عرضه آن به بازار ژاپن باشیم. آکوئوس R7 حداقل در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

 

 

رونمایی از AQUOS Wish2

شارپگفته است که پردازنده این مدل …؟

شارپ همچنین موبایل دیگری به نام AQUOS Wish2 را معرفی کرده که از اسنپدراگون 695 استفاده می‌کند، نمایشگر 5.7 اینچی +HD از نوع LCD دارد و انرژی خود را از یک باتری 3730 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد. این شرکت مدعی است که 35 درصد از بدنه این دستگاه از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده و دستگاه استاندارد IP68 را گرفته است. این گوشی با اندروید 12 به بازار می‌آید. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. قیمت و تاریخ عرضه این محصول هم هنوز مشخص نشده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*