فیلم Emancipation ویل اسمیت ممکن است تا سال 2023 در اپل تی وی پلاس پخش نشود


امید دلیری 20 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم Emancipation ویل اسمیت ممکن است تا سال 2023 در اپل تی وی پلاس پخش نشود. براساس گزارش‌های جدید ، برنامه‌هایی برای به تعویق انداختن اکران این فیلم وجود دارد. سرویس تلویزیونی اپل کاتالوگ بزرگی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در حال تولید و در انتظار اکران دارد. اما به دنبال تحسین منتقدان از فیلم CODA، این احتمال وجود داشت که اپل فیلم «رهایی» را در سال 2022 پخش کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به نظر می رسد اکران احتمالی فیلم Emancipation به سال 2023 موکول شده باشد. منابع وبسایت Variety ادعا می کنند برنامه هایی برای به تعویق انداختن اکران این فیلم وجود دارد. اگرچه هنوز تاریخ اکران رسمی برای این فیلم مشخص نشده است. اما به گفته یکی از منابع ، این فیلم در سال 2022 پخش نخواهد شد. ظاهراً بحث های داخلی بین مدیران اپل و فیلمسازان حول یک اکران پاییزی می چرخید. اما احتمال این اتفاق بسیار کم است.

یکی از فیلمسازان فکر می‌کرد ویل اسمیت با فیلم Emancipation ، موفقیت دیگری کسب خواهد کرد. اما این امید با اتفاقاتی که در مراسم اسکار امسال رخ داد ، از بین رفت. سیلی ویل اسمیت به کریس راک منجر به محرومیت این ستاره از اسکار و سایر رویدادهای مرتبط برای یک دوره ده ساله شد. این اتفاق قطعاً می تواند یکی از دلیل تأخیر اکران فیلم جدید او باشد. عامل دیگر این است که اپل فهرست کاملی از فیلم و سریال های گوناگون برای تابستان دارد.

تأخیر احتمالی زمان پخش می تواند آخرین مشکلی باشد که برای این فیلم 120 میلیون دلاری رخ می دهد. البته جدای از هر گونه مشکلی که در مورد سیلی ویل اسمیت وجود دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*