الکترونیک آرتز در حال ساخت بازی موبایل ارباب حلقه‌ ها است


Matin 20 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت الکترونیک آرتز رسماً از بازی موبایل ارباب حلقه ها رونمایی کرد. این بازی موبایل که به صورت رایگان منتشر می‌شود؛ یک محصول در ژانر نقش آفرینی است که با عنوان The Lord of the Rings: Heroes of Middle-Earth شناخته می‌شود. ناشر بازی چندان علاقه‌ای به نشر اطلاعات کامل در مورد بازی ندارد و هیچ تصویر یا ویدیویی از گیم‌پلی و روند در دسترس نیست. تنها منبع یک تصویر هنری است که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

بنابر آخرین اخبار بازی، The Lord of the Rings: Heroes of Middle-Earth با همکاری شرکت میدل‌ارت انترپرایز ساخته می‌شود. بنابر توضیحات مدیر این شرکت به نام فردریکا دروتوس، دنیای بازی بر اساس میدل‌ارت ساخته می‌شود و این اثر به نوشته‌های جی آر آر تالکین، نویسنده‌های کتاب‌های افسانه‌ای ارباب حلقه‌ها، پایبند خواهد بود. تصویر منتشرشده یک میدل‌ارت خیالی را نشان می‌دهد که با صحبت‌های انجام‌شده تفاوت دارد.

بازی موبایل ارباب حلقه ها

بازی موبایل ارباب حلقه ها در راه است

بازی موبایل ارباب حلقه ها به دنبال روایت داستان عمیق و گیرا به همراه مبارزات نوبتی و سیستم‌های جمع‌آوری آیتم پیشرفته است و شخصیت‌های متنوعی را از هر دو کتاب‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت خواهیم دید. روند بازی شامل نبردهای مختلف در سراسر نوشته‌های تالکین خواهد بود و بخشی از نبردهای بزرگ اتفاق‌افتاده تکرار خواهند شد. این بازی رایگان شامل تعاملات اجتماعی میان بازی‌کنان و حالت رقابتی است که اطلاعاتی از آن‌ها در دست نیست.

شرکت EA بازه زمانی انتشار بازی The Lord of the Rings: Heroes of Middle-Earth را اعلام نکرده است و نمی‌دانیم این اثر نقش آفرینی چه زمانی برای موبایل منتشر می‌شود. تنها تصویری که از بازی منتشر شده است؛ بخشی از کوه‌های زیر مه را نشان می‌دهد و در مورد ماهیت کوه‌های دیگر نمی‌توان نظری داد. در صورتی که به دنبال محتوای تازه‌ای از دنیای ارباب حلقه ها می‌گردید؛ باید بگوییم که سریال Rings of Power شرکت آمازون در ماه سپتامبر پخش می‌شود و تابه‌حال اطلاعاتی از شخصیت‌ها و بازیگران پیدا کرده‌ایم.

بازی‌های زیادی از فرنچایز ارباب حلقه‌ ها در دست ساخت نیست و تنها از بازی The Gollum باخبر هستیم که قرار است در سال‌های آینده برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر منتشر شود. بازی موبایل ارباب حلقه‌ ها بر اساس تصویر منتشر شده؛ امکان ارائه تجربه‌ای کامل از این جهان را نخواهد داشت و این تلاشی همه‌جانبه از سوی الکترونیک آرتز برای سودآوری با استفاده از نام جی آر آر تالکین خواهد بود. نظر شما در مورد این بازی موبایل چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*