بیش از 3000 نفر از کارکنان اکتیویژن در حال کار بر روی کال آف دیوتی هستند


Matin 20 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

به طور قطع می‌توان گفت کال آف دیوتی شناخته‌شده ترین و مهم‌ترین فرنچایز کمپانی اکتیویژن است. حالا با اعلام این شرکت، نزدیک به 30 درصد از کارکنان اکتیویژن بر روی این مجموعه بازی کار می‌کنند.

عرضه سالانه همراه با دو بازی رایگان مولتی میلیاردی باعث شده است که درآمد این شرکت از سری بازی‌های Call of Duty از همیشه بیشتر باشد. همه این‌ها باعث شده است که کمپانی اکتیویژن به فکر دو برابر کردن نیروهایی بی‌افتد که بر روی این مجموعه کار می‌کنند. حالا نزدیک به یک سوم از 9800 نفر کارمند این شرکت بر روی کال آف دیوتی کار خواهند کرد.

به گفته توسعه دهنده این بازی، نقشه‌های جاه‌طلبانه‌ای در انتظار این مجموعه است. این نقشه‌ها در دو عنوان Modern Warfare 2 و نسخه جدیدی ار وارزون کاملا مشهود خواهند بود.

ما در حال کار بر روی جاه‌طلبانه‌ترین نقشه تاریخ سری بازی‌های کال آف دیوتی هستیم. نزدیک به 3000 نفر از کارمندان بر روی کار بر این فرنچایز هستند تا بازگشتی به شکل بازی Modern Warfare داشته باشیم. چرا که این عنوان، موفق‌ترین بازی تاریخ این فرنچایز بوده است.

کارکنان کمپانی اکتیویژن بلیزارد تقریبا 68 درصد از آمریکای جنوبی، 25 درصد از اروپا و 7 درصد از آسیا هستند.

پس از اینکه عنوان COD ونگارد عنوان چندان موفقی نبود و انتقادات از این فرنچایز به شدت بالا گرفت، حالا به نظر می‌رسد این انتقادات توسط این کمپانی به خوبی شنیده شده اند. اینطور که پیداست، اصلی‌ترین هدف این کمپانی برگرداندن سری بازی‌های کال آف دیوتی به دوران اوج خودش است. نقشه جاه‌طلبانه‌ای که اکتیویژن از آن حرف می‌زند، می‌تواند عنوان Modern Warfare 2 را به یکی از بهترین بازی‌های شوتر این مجموعه تبدیل کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*