میزان دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل از 650 میلیون بار عبور کرد


Matin 20 اردیبهشت 1401 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

آخرین اخبار بازی حکایت از عبور میزان دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل از 650 میلیون بار دارد. این عدد رسماً توسط اکتیویژن بلیزارد اعلام شده است و با گذشت نزدیک به سال از انتشار بازی، تعداد بازی‌کنان Call of Duty Mobile هر روز در حال افزایش است. آخرین بار که اکتیویژن، آمار رسمی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد، میزان دانلود بازی از گوگل پلی و اپ استور، 500 میلیون بار اعلام شد.

رشد سریع تعداد دانلود کال آف دیوتی موبایل در سال گذشته به دلیل انتشار بازی در کشور چین رخ داد. دریافت مجوز از دولت چین در نهایت منجر به افزودن بازیکنان چینی به Call of Duty Mobile شد و شرکت چینی تنسنت، میزان درآمد بازی را به شکل چشمگیری افزایش داد. اکتیویژن در گزارش مالی سال 2021، میزان هزینه کاربران را «بسیار بیشتر از یک میلیارد دلار» اعلام کرد و استودیو TiMi به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی، لقب پردرآمدترین استودیو بازی‌سازی را به دوش می‌کشد.

دانلود کالاف دیوتی موبایل

میزان دانلود کال آف دیوتی موبایل

اکتیویژن آن زمان اعلام کرد که تعداد بازی‌کنان ماهانه کال آف دیوتی موبایل به تعداد بازیکنان کامپیوتر و کنسول رسیده است و این بدین معنی است که کاربران موبایل، علاقه بیشتری به این بازی دارند. انتشار رایگان Call of Duty Mobile تأثیر شایانی روی میزان دانلود و درآمد بازی گذاشته است. اکتیویژن با توجه به موفقیت کسب‌شده، تصمیم به معرفی COD وارزون موبایل گرفت. این بازی که مدتی پیش برای اندروید و آیفون معرفی شد؛ نسخه جداگانه وارزون برای موبایل خواهد بود و احتمالاً تعداد بازی‌کنان کلی این مجموعه را به رکورد تازه‌ای برساند.

بنابر گزارش منتشرشده، 50 میلیون نفر از بازی‌کنان کال آف دیوتی در سال گذشته این فرنچایز را ترک کرده‌اند. عدم موفقیت Vanguard به گفته اکتیویژن ناشی از انتخاب فضای جنگ جهانی دوم بوده است. این شرکت آمریکایی سال گذشته میلادی از تأسیس استودیو موبایل خبر داد که هدف از تأسیس آن، توسعه بازی‌های کال آف دیوتی برای موبایل بود. وارزون موبایل اولین پروژه‌ای است که این استودیو پیش خواهد برد.

بازی کال آف دیوتی موبایل به یک موفقیت تجاری در سراسر دنیا دست پیدا کرده است و عبور تعداد دانلود آن از 650 میلیون بار در طی سه سال گذشته، نشان از محبوبیت بی حد و شمار بازی دارد. اکتیویژن بلیزارد چندین پروژه دیگر برای موبایل در دست ساخت دارد. Diablo Immortal در تاریخ دوم ژوئن منتشر می‌شود و به‌تازگی نیز وارکرفت موبایل برای اندروید و iOS معرفی شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*