نوکیا پرچمداری؛ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و نام آشنای N73 توسعه می‌دهد


محمد جعفرنژاد 20 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بنا به تحقیق مجله سیبو؛کمپانی HMD Global که مالک برند نوکیا محسوب می‌شود پیش‌تر اعلام کرده‌ بود در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار یا پریمیوم ندارد. با این حال گزارش‌های تازه نشان می‌دهند که این شرکت سرگرم کار روی گوشی‌هایی در رده پرچمدار است.با راهنمای خرید مجله سیبو همراه باشید.

 

 

سایت CNMO چه گزارشی داده است ؟

گفتنی است رندرهایی نیز از طرح مفهومی این مدل وجود دارد:

بنا به گزارش سایت CNMO نوکیا در حال توسعه یک گوشی هوشمند با نام N73 است و احتمالا این نام به خصوص برای کاربران ایرانی آشنا باشد چون مدلی که با همین اسم در سال 2006 عرضه شد توانست به محبوبیت بسیار بالایی در ایران دست پیدا کند.گفتنی است رندرهایی نیز از طرح مفهومی این مدل وجود دارد. که به خوبی نشان‌دهنده بخش بالایی مسطح و کناره‌های منحنی در طراحی این گوشی است. همچنین ماژول دوربین طرحی شبیه به نوک چاقو دارد و میزبان پنج دوربین و فلش دوگانه است.

 

 

 

چه اطلاعات دیگری از نوکیا N73 منتشر شده؟

گفته شده است که وضوح تصویری برابر با 200 مگاپیکسل است:

گزارش منتشر شده در خصوص این مدل عنوان کرده که احتمالا دوربین اصلی مورد استفاده وضوح تصویری برابر با 200 مگاپیکسل داشته باشد و ساخت سامسونگ خواهد بود. سامسونگ سال گذشته از سنسور ISOCELL HP1 رونمایی کرد که 200 مگاپیکسلی است.البته که هنوز از این سنسور در هیچ گوشی هوشمندی استفاده نشده و تمامی موارد برحسب شایعات و گمانه‌زنی‌ها قرار دارند، طوری که شاید حتی محصول نهایی نیز با رندرهای منتشر شده تفاوت داشته باشد.

 

 

نام این مدل گوشی چی هست ؟

فناوری کاهش نویز و فیلم‌برداری 8K در 30 فریم دارد :

با این حال از آنجایی که انتظار می‌رود موتورولا نخستین گوشی 200 مگاپیکسلی با نام Motorola Frontier را عرضه کند. در نتیجه استفاده نوکیا از سنسور مذکور چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.گفتنی است. که این سنسور قدرتمند شامل ویژگی تماما جدید ChameleonCell به همراه فناوری کاهش نویز و فیلم‌برداری 8K در 30 فریم است.در پایان بایست گفت غیر از موارد ذکر شده اطلاعات دیگری از مشخصات یا زمان عرضه این گوشی در دست نیست و حداقل باید تا تایید رسمی از سوی نوکیا صبر کنیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*