براساس شایعه ای جدید صفحه نمایش مدل‌های پرو آیفون 14 کمی بزرگتر از نسل قبلی می باشند


امید دلیری 21 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

براساس شایعه ای جدید صفحه نمایش مدل‌های پرو آیفون 14 کمی بزرگتر از نسل قبلی می باشند. Ross Young مشاور و تحلیلگر صنعت نمایشگر به این نکته اشاره کرده است. او گفته است که مدل های آیفون 14 پرو و پرو مکس در مقایسه با نسل قبلی خود دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر خواهند بود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اخیراً عکس هایی از ماکت و پنل نمایشگر مدل‌های آیفون 14 منتشر شدند. این عکس ها نشان دادند که مدل‌های پرو آیفون 14 دارای طراحی قرص و حفره – Pill-and-Hole با حاشیه‌های باریک‌تر در اطراف نمایشگر هستند. انتظار می رود بریدگی قرص شکل حسگرهای Face ID را در خود جای دهد. حفره ی جدید نیز به احتمال قوی برای دوربین جلو می باشد. از نظر Ross Young ، این تغییرات باعث افزایش جزئی در سطح کلی و اندازه ی نمایشگر خواهد شد. او اندازه گیری های دقیق خود را برای مدل های جدید آیفون را به اشتراک گذاشته است.

به گفته Ross Young ، آیفون 14 پرو دارای صفحه نمایش 6.12 اینچی در مقایسه با صفحه نمایش 6.06 اینچی آیفون 13 پرو خواهد بود. آیفون 14 پرو مکس نیز دارای صفحه نمایش 6.69 اینچی خواهد بود که اندکی بزرگتر از صفحه نمایش 6.68 اینچی آیفون 13 پرو مکس خواهد بود. او در توییت جدید خود نوشته :

  • آیفون 13 پرو – 6.06
  • آیفون 14 پرو – 6.12
  • آیفون 13 پرو مکس – 6.68
  • آیفون 14 پرو مکس – 6.69

این تفاوت ها به دلیل طراحی قرص و حفره – Pill-and-Hole که جایگزین ناچ شده و حاشیه های باریک تر می باشند.

Ross Young مدیر عامل مشاوران و تحلیلگران زنجیره تأمین نمایشگر می باشد. او سابقه قابل احترامی در زمینه اطلاعات مربوط به نمایشگر در مورد محصولات اپل دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*