Allison Janney به جمع بازیگران سریال Mrs American Pie پیوست


امید دلیری 21 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Allison Janney به جمع بازیگران سریال Mrs American Pie پیوست. این سریال کمدی که به زودی توسط اپل تی‌ وی پلاس ساخته می‌شود، با آلیسون جینی قرارداد امضا کرده است. به این ترتیب ستاره ی سریال های The West Wing و Mom به لیست بازیگران سریال جدید اپل تی وی پلاس اضافه شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Mrs American Pie داستان زنی به نام Maxine Simmons را دنبال می‌کند. او تلاش می‌کند از مرز بین داراها و ندارها عبور و وارد جامعه عالی منطقه Palm Beach در دهه 1970 شود. او باید از خود بپرسد که چگونه می تواند پشت میز بنشیند و برای رسیدن به آن چه چیزی را فدا می کند. این سریال کمدی دارای 10 قسمت می باشد. Kristin Wiig نقش Maxine Simmons را بازی خواهد کرد که تلاش می کند وارد جامعه عالی منطقه شود. Allison Janney جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است.

سریال Mrs American Pie بر اساس رمان Mr. and Mrs. American Pie نوشته Juliet McDaniel ساخته می شود. این سریال توسط تهیه کننده و بازیگر مطرح ، Laura Dern ساخته می‌شود. به گفته اپل، Laura Dern همچنین قرار است نقش کلیدی در این سریال ایفا کند. Tate Taylor کارگردان این سریال می باشد. Abe Sylvia نیز به عنوان نویسنده، مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی این سریال فعالیت می کند. وبسایت Deadline گزارش داده که Allison Janney قرار است نقش Evelyn را بازی کند. او یکی از اعضای جامعه عالی Palm Beach می باشد.

سریال Mrs American Pie به فهرست رو به رشد محتوای انحصاری +Apple TV می پیوندد. سریال هایی از جمله Physical ، Ted Lasso و Schmigadoon.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*