اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش فصل دوم سریال Physical را منتشر کرد


امید دلیری 22 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش فصل دوم سریال Physical را منتشر کرد. غول فناوری اولین پیش نمایش از فصل دوم کمدی تاریک خود را منتشر کرد. مطالبق انتظار ، Rose Byrne بازیگر نقش اصلی این سریال یعنی Sheila Rubin در این پیش نمایش حضور دارد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Physical برای اولین بار در فوریه 2021 معرفی شد. شخصیت اصلی سریال ، Sheila نام دارد. زنی که برای تغییر و مقابله با شرایط و حالت زندگی خود رویاپردازی می کند. او زنی خانه دار و بی سر و صدا است که در San Diego زندگی می کند. Sheila در پشت درهای بسته با شیاطین درون و صدای درونی خود می جنگد. اما وقتی او با ایروبیک آشنا می شود ، اوضاع تغییر می کند. به این ترتیب او راهی برای توانمند سازی و موفقیت خود ایجاد می کند. در فصل دوم سریال Physical او تلاش می کند امپراتوری تناسب اندام خود را بسازد.

اولین پیش نمایش فصل دوم سریال Physical ، تلاش Sheila برای ایجاد یک برند تناسب اندام را نشان می دهد. اولین فسمت فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ 3 ژوئن پخش شود. قسمت های دیگر نیز جمعه هر هفته پخش خواهند شد. فصل دوم از جایی شروع می شود که تجارت مخفی Sheila دیگر مخفی نمی ماند. این امر باعث شروع رقابت او با افراد دیگر می شود. اتفاقی که فشار را بر روی او بیشتر می کند.

چندی پیش اعلام شد که Murray Bartlett به جمع بازیگران فصل دوم سریال Physical پیوسته است. او نقش Vincent Green (Vinnie) مربی تناسب اندام کاریزماتیک و پیشگام در تبلیغات تجاری می باشد. او به عنوان رقیب Sheila شناخته می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*