Ming-Chi Kuo ادعا می کند که آیفون 15 اولین آیفون مجهز به درگاه USB-C خواهد بود


امید دلیری 22 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo ادعا می کند که آیفون 15 اولین آیفون مجهز به درگاه USB-C خواهد بود. تحلیلگر معروف اپل پس از بررسی نظرسنجی خود به این نکته اشاره کرده است. او در جدیدترین پیش بینی خود ادعا کرده که آیفون 15 در سال 2023 درگاه لایتنینگ را رها کرده و درگاهی جدید جایگزین آن می کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

طی چند سال گذشته به طور دوره‌ای شایعه شده بود که اپل رای آیفون آینده خود از درگاه لایتنینگ به درگاه USB-C مهاجرت می‌کند. از طرف دیگر اتحادیه اروپا در نظر دارد تمامی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را ملزم به استفاده از این درگاه کند. ظاهراً این اتفاق بسیار نزدیک است. Ming-Chi Kuo در توییت جدید خود نوشته که معتقد است این اتفاق با آیفون 15 خواهد افتاد. او در توییت خود نوشته :

آخرین نظرسنجی من نشان می دهد که آیفون جدید سال 2023 ، درگاه لایتنینگ را رها کرده و به درگاه USB-C سوئیچ می کند. این درگاه می تواند سرعت انتقال و شارژ آیفون را در طراحی های سخت افزاری بهبود بخشد. اما جزئیات مشخصات نهایی همچنان به پشتیبانی iOS بستگی دارد.

توییت‌های اخیر Ming-Chi Kuo در درجه اول بر اساس پیش‌بینی‌های او بوده است، نه بر اساس شواهد زنجیره تأمین. او می‌گوید که این اطلاعات جدید از آخرین نظرسنجی او احتمالاً با اطلاعات تأمین‌کنندگان مطابقت دارد. اگر این پیش بینی درست باشد، آیفون های سال 2023 کابل لایتنینگ را پس از 13 سال کنار می گذارند. کابل و درگاه لایتنینگ از 13 سال پیش به عنوان رابط های اصلی شارژ آیفون های اپل بوده اند. درگاه USB-C اندکی پس از درگاه لایتنینگ در سال 2012 راه اندازی شد. اما تنها محصول اپل که از این درگاه استفاده کرد ، مک بوک 12 اینچی در سال 2015 بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*