بازیکنان Fortnite اجازه تولید محتوا و کسب درآمد از آن را پیدا می‌کنند


Matin 25 اردیبهشت 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

کسب درآمد از بازی Fortnite شرکت اپیک گیمز به دنبال انتشار رایگان ویرایشگر آنریل انجین 5 برای بازیکنان و خالقان سرورهای آنلاین بازی Fortnite است. تغییرات جدید به بازیکنان فورتنایت اجازه کسب درآمد از محتوای تولید‌شده را می‌دهد و این بازی به یک بنگاه کسب درآمد تبدیل خواهد شد.

تیم سوینی به رسانه Fast Company گفته است که نصف زمان بازی‌کنان در فورتنایت صرف تجربه محتوای دیگر بازی‌کنان می‌شود. اپیک گیمز به دنبال ارائه تجربه‌ای کامل از طریق ویرایشگر آنریل انجین 5 است و در نهایت ابزار لازم برای کسب درآمد از محتوای سفارشی‌شده در اختیار بازی‌کنان قرار خواهد گرفت. مدیرعامل اپیک گیمز در این مورد گفت:

 

ما به‌زودی ویرایشگر آنریل را برای Fortnite منتشر خواهیم کرد. تمام امکانات که در آنریل انجین دیده‌اید در اختیار همگان قرار می‌گیرد تا محتوا و کدهای باکیفیت بالا تولید شود و سپس آن محتوا بدون نیاز به همکاری با ما در فورتنایت منتشر شود. این قابلیت در دسترس همگان است.

کسب درآمد Fortnite‌ فورتنایت

Fortnite‌ به دنبال رقابت با روبلاکس

تیم سوینی در ادامه افزود که اپیک گیمز به دنبال ایجاد یک بازار ویژه مشابه استیم یا اپ استور اپل است و می‌خواهد با پلتفرم‌های مشابه همانند روبلاکس مقابله کند. محتوای رایگان نیز در عین حال منتشر خواهد شد و بازی‌کنان می‌توانند محتوای ویژه و اختصاصی را با پول واقعی بخرند. وی در این مورد گفت:‌ «ما در حال ایجاد یک شبکه اقتصادی هستیم و از خالقان محتوا برای ایجاد مشاغلی و افزایش میزان درآمد آن‌ها پشتیبانی خواهیم کرد».

موتور Unreal Engine 5 در ماه آوریل به صورت رسمی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت و بسیاری در حال خلق محتوای قابل‌توجهی توسط آن هستند. برای نمونه ساخت یک ایستگاه مترو توسط یک توسعه‌دهنده ژاپنی با تحسین افراد زیادی از جمله هیدئو کوجیما و راجر کلارک، صداپیشه آرتور مورگان، مواجه شد. در عین حال بازی‌هایی مانند سوپرمن و بتمن نیز توسط آنریل انجین 5 و در کمترین زمان ممکن ساخته شده‌اند که نشان از قدرت این موتور بازی‌سازی دارد.

ایده کسب درآمد از Fortnite و محتوای اختصاصی آنریل انجین 5 قدم دیگری برای اپیک گیمز در رسیدن به دنیای متاورس است.

این شرکت با حمایت سونی در حال خلق جهانی به هم پیوسته است که تیم سوینی آن را آینده اینترنت می‌نامد. آنریل انجین وظیفه مهمی در خلق این متاورس ایفا می‌کند. ایده کسب درآمد از بازی Fortnite می‌تواند بهانه خوبی برای تولیدکننده‌های محتوا باشد که کیفیت کار خود را بالا ببرند.

مسئله کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی اخیراً با معرفی NFT و توکن‌های غیرقابل تکثیر بالا گرفته است. مدیر سابق نینتندو آمریکا معتقد است که بازی‌ها باید به سمت کسب درآمد بروند و بازی‌کنان باید پس از چند ساعت بازی کردن از آن کسب درآمد داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*