طبق شایعه بازی جدیدی از سری Silent Hill در حال ساخت است


Matin 25 اردیبهشت 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

سلام به همراهان عزیز سیبو امیدوارم که حالتون خوب باشه امروز با شما هستیم با یک خبر جدید بازی. یک افشاگر مشهور به نام Dusk Golem، تصاویری را از بازی جدید Silent Hill (سایلنت هیل) که توسط شرکت کونامی در حال ساخت بوده، در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. در مدت کوتاهی پس از انتشار این تصاویر، شرکت Konami به سرعت در جهت حذف آن‌ها، به دلایل نا‌معلوم، اقدام کرده است.

Dusk Golem یک افشاگر شناخته شده است که پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات متنوعی از آثار معرفی‌نشده را منتشر کرده است. برای مثال، او در سال 2020 اعلام کرد که شرکت کپکام برای ساخت بازی Monster Hunter Rise از RE Engine استفاده کرده است. یک ماه بعد در جریان رویداد Nintendo Direct این خبر به صورت رسمی تایید شد. همچنین Dusk Golem گفت که شرکت Capcom قصد داشته هیولاهای پری دریایی را به بازی Resident Evil Village اضافه کند. با وجود سابقه درخشان این فرد در افشای اطلاعات متنوع، همچنان نمی‌توان نسبت به گفته‌های اطمینان کامل داشت و احتمال عدم تحقق آن‌ها وجود دارد. اطلاعاتی که Dusk Golem و دیگر افشاگر‌ها منتشر می‌کنند، مربوط به بازی‌های در حال ساخت هستند؛ بنابراین همواره امکان تغییر وجود دارد.

به‌تازگی، Dusk Golem تصاویری را منتشر کرده که وی آن‌ها را به بازی جدید Silent Hill نسبت داده است.

طبق گفته‌های Dusk Golem، تصاویر منتشر شده توسط منبع جدیدی به دست او رسیده‌اند و این فرد شواهد کافی ارائه کرده که صحت تصاویر را تایید می‌کنند. این منبع همچنین جزئیات مختلفی از بازی جدید سایلنت هیل ارائه کرده که ظاهرا شامل نام‌هایی همچون «آنیتا» و «مایا» بوده و همچنین به پیامک‌ها و پیام‌های متنی اشاره شده است. به مانند هر افشاگری دیگری، تصاویر منتشر شده از سوی Dusk Golem از توییتر حذف شده‌اند. او در قالب وب سایت Reset Era اعلام کرد که این اقدام از سوی شرکت کونامی انجام شده است.

بازی جدید Silent Hill سایلنت هیل

تصاویر بازی Silent Hill اتاق‌های کثیف و بهم ریخته را نشان می‌دهند

در ارتباطی که رسانه Kotaku با Dusk Golem داشته، او نه تنها تصاویر را در اختیار این رسانه قرار داده، بلکه اطلاعات بیشتری در مورد اخطار کونامی ارائه کرده است. وی در این باره گفته است: «تاکنون اطلاعات مختلفی از آثار کونامی منتشر کرده‌ام، اما این اولین باری است که آن‌ها چنین کاری کرده‌اند. فکر می‌کنم به این دلیل که به واسطه تصاویر من عموم مردم از ساخت بازی جدید Silent Hill مطلع می‌شوند و غافلگیری از بین می‌رود، کونامی اقدام به حذف آن‌ها کرده است». Dusk Golem جزئیات بیشتری از اثر تازه سری سایلنت هیل ارائه نکرده؛ زیرا باور دارد که این اثر اسپویل شده و این امر به ضرر سازندگان و بازیکنان تمام خواهد شد.

سری Silent Hill از مشهور‌ترین مجموعه‌های ترسناک تاریخ ویدیو گیم است.

که اولین اثر آن در سال 1999 روی کنسول پلی استیشن منتشر شد. آخرین اثر این مجموعه در سال 2012 تحت عنوان بازی Silent Hill: Downpour منتشر شد. مدتی بعد، هیدئو کوجیما که به واسطه خلق سری Metal Gear شناخته می‌شود، در کنار گیرمو دل تورو (کارگردان مطرح سینما) و نورمن ریدس (بازیگر سریال The Walking Dead) در جهت احیای سری سایلنت هیل در قالب بازی Silent Hills قدم برداشت. استودیو Kojima Productions در سال 2014 نسخه دموی بازی سایلنت هیلز را به نام P.T منتشر کرد. با خروج هیدئو کوجیما از شرکت Konami، روند ساخت بازی Silent Hills متوقف شده و P.T نیز از فروشگاه پلی استیشن حذف شد. از این زمان هیچ خبر تازه‌ای از سری سایلنت هیل منتشر نشده است.

تصاویر منتشر شده توسط Dusk Golem در صورت ارتباط با بازی جدید Silent Hill، بسیار وحشتناک هستند.

تعدادی از تصاویر اتاق‌هایی را نشان می‌دهند که پر از جعبه‌ها و زباله‌ها هستند. به واسطه برخی تصاویر راهرویی دیده می‌شود که دیوارهای آن از استیکی نوت پوشیده شده و یک مجسمه عجیب و غریب در انتهای آن قرار دارد. دیگر تصویر بازی جدید سایلنت هیل صورت کاراکتری را نشان می‌دهد که با کنار رفتن پوست او، کاغذهایی با نوشته‌هایی همچون «از خودم متنفرم» دیده می‌شود. Dusk Golem گفته است که این تصاویر «کمی قدیمی» هستند. او باور دارد که تصاویر بازی جدید Silent Hill مربوط به سال 2020 هستند و احتمالا این اثر تفاوت‌هایی خواهد داشت.

در تصاویر بازی Silent Hill یک شخصیت مونث قابل مشاهده است

در حال حاضر مشخص نیست که اخطار حذف تصاویر منتشر شده توسط Dusk Golem حقیقتا از سوی شرکت کونامی ارسال شده باشد. این احتمال وجود دارد که شخصی هویت شرکت Konami را جعل کرده باشد. در ماه فوریه، شخصی وانمود کرد که نماینده شرکت نینتندو بوده و قصد داشت از سیاست‌های DMCA یوتیوب سوء استفاده کند. Dusk Golem گفته که اخطار را بررسی کرده و مطمئن است که مستقیما از سوی کونامی صادر شده است.

وی در این مورد گفته است: «تنها اخطاری که دریافت کردم، پیام مربوط به توییتر بوده است. اگر شخصی هویت نماینده کونامی را جعل می‌کرد، دست به کارهای دیگری نیز می‌زد. زمانی که این اخطار به دستم رسید، تمامی موارد را بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که درست و حقیقی است».

نظر شما در مورد ساخت بازی جدید Silent Hill چیست؟ آیا برای معرفی رسمی این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما سایلنت هیل جدید تا چه اندازه در بازار موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*