اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش فیلم Cha Cha Real Smooth را به اشتراک گذاشت


امید دلیری 26 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش فیلم Cha Cha Real Smooth را به اشتراک گذاشت. فیلمی با داستان عاشقانه غیر متعارف که در تاریخ 17 ژوئن اکران می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

فیلم Cha Cha Real Smooth داستان جوانی به نام Andrew را دنبال می کند. اندرو 22 ساله که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و مسیر زندگی مشخصی ندارد، در خانه با خانواده اش در نیوجرسی گیر کرده است. اما اگر یک چیز در رزومه ناموجود او وجود داشته باشد، این است که چگونه یک مهمانی را شروع کند. مهمانی ای که او را به شغل عالی رقص انگیزشی برای همکلاسی های برادر کوچکترش می رساند. زمانی که اندرو با مادری محلی به نام Domino و دخترش Lola دوست می شود ، سرانجام آینده ای را که می خواهد کشف می کند. حتی اگر آینده او نباشد.

پیش نمایش فیلم Cha Cha Real Smooth نشان می دهد که چگونه یک مثلث عاشقانه پیچیده بین Domino ، نامزدش و Andrew آغاز می شود. Cooper Raiff نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. او علاوه بر نویسندگی و کارگردانی ، یکی از بازیگران این فیلم نیز می باشد. از دیگر بازیگران می توان Dakota Johnson ، Brad Garrett ، Leslie Mann را نام برد. دو بازیگر جدید از جمله Vanessa Burghardt و Evan Assante نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده اند.

این فیلم قرار است در تاریخ 17 ژوئن در سینماهای منتخب و برای مشترکین +Apple TV نمایش داده می‌شود. کاربران می توانند محتوای اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنند. همچنین می توانند از طریق بسته اشتراک Apple One به نمایش های اپل تی وی پلاس دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*