بر اساس گزارشی جدید نتفلیکس در حال بررسی اضافه کردن پخش زنده می باشد


امید دلیری 26 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

بر اساس گزارشی جدید نتفلیکس در حال بررسی اضافه کردن پخش زنده می باشد. به گفته وبسایت Deadline، نتفلیکس در حال کار بر روی گزینه Live Streaming برای استندآپ های ویژه و سایر محتوای زنده می باشد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پشتیبانی از پخش زنده می‌تواند این امکان را برای نتفلیکس فراهم کند تا مجدداً رویدادهای زنده را پخش کند. مانند آنچه اخیراً توسط نمایش املاک و مستغلات Selling Sunset برگزار شد. این ویژگی همچنین امکان رای‌گیری زنده برای نمایش‌های مسابقه ای را فراهم می‌کند. نتفلیکس همچنین می تواند از این ویژگی برای پخش برنامه های ویژه کمدی زنده استفاده کند. امسال، نتفلیکس اولین جشنواره کمدی زنده و حضوری خود را با نام Netflix Is a Joke Fest برگزار کرد. این رویداد در لس آنجلس برگزار شد و چندین روز به طول انجامید. در این رویداد بیش از 130 کمدین محبوب از جمله علی ونگ، بیل بور، جری سینفلد، جان مولانی و غیره نمایش اجرا کردند.

نتفلیکس قرار است در اواخر این ماه و در ماه ژوئن پخش برخی از برنامه‌هایی را که در این رویداد ضبط کرده است آغاز کند. اما گزینه پخش زنده می‌تواند به کاربران در خانه این امکان را بدهد که نمایش‌ها را در حین پخش تماشا کنند. افزودن این ویژگی می تواند به نتفلیکس کمک کند تا با رقبای خود همگام شود. دیزنی پلاس (+Disney) یکی از بزرگترین رقبای نتفلیکس، این ویژگی را اضافه کرده است. در ماه فوریه، دیزنی پلاس مراسم جوایز اسکار را برای اولین بار بصورت زنده پخش کرد.

در جدیدترین گزارش درآمد نتفلیکس، این سرویس برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته گزارش از دست دادن مشترکین خود را فاش کرد. در حالی که دیزنی پلاس موفق شد 7.9 میلیون کاربر جدید در سه ماهه اول سال 2022 اضافه کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*