iOS 16 دارای اپلیکیشن های به روز شده اپل اما ظاهری مشابه iOS 15 خواهد بود


امید دلیری 26 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

iOS 16 دارای اپلیکیشن های به روز شده اپل اما ظاهری مشابه iOS 15 خواهد بود. گزارشی جدید ادعا می کند که iOS 16 تغییرات اساسی زیادی خواهد داشت. اما ظاهراً از نظر طراحی همچنان بسیار شبیه iOS 15 خواهد بود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل بعدی سیستم‌عامل‌های خود در مراسم WWDC 2022 در تاریخ 6 ژوئن است. این امر شایعاتی را در مورد آنچه که قرار است رونمایی شود برانگیخته است. در حدس و گمان های پیش از کنفرانس توسعه دهندگان، تصور می شود که اپل خود را برای تغییرات بزرگ اما با ظاهری مشابه iOS 15 آماده می کند. Mark Gurman در جدیدترین خبرنامه «Power On» خود در وبسایت Bloomberg به این موضوع اشاره کرده است.

Mark Gurman معتقد است که شاهد معرفی تغییرات عمده ای در سراسر iOS 16 خواهیم بود. این تغییرات شامل روش‌های جدید تعامل و تعداد اپلیکیشن جدید اپل می شود. اما Gurman در نهایت نگفته است که چه چیزی واقعاً تغییر خواهد کرد. علیرغم ویژگی های جدید، Gurman انتظار ندارد که اپل در سیستم عامل های جدید خود از طراحی کاملاً مجدد استفاده کرده باشد. این موضوع نشان می دهد که iOS 16 از نظر طراحی کلی، ظاهری مشابه iOS 15 خواهد داشت.

Mark Gurman همچنین گفته است که به‌روزرسانی‌های iOS تمام ماجرای اپل نیست. اخبار مربوط به watchOS 9 نیز قابل توجه خواهد بود. شایعات قبلی در مورد watchOS 9 شامل حالت کم مصرف همیشه در دسترس، گسترش ویژگی‌های فیبریلاسیون دهلیزی موجود، و تمرینات بیشتر است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*