Kuo می گوید علاوه بر آیفون، سایر لوازم جانبی اپل نیز در آینده مجهز به درگاه USB-C خواهند شد


امید دلیری 26 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Kuo می گوید علاوه بر آیفون، سایر لوازم جانبی اپل نیز در آینده مجهز به درگاه USB-C خواهند شد. تحلیلگر معروف اپل معتقد است حرکت بالقوه اپل به سمت USB-C فراتر از آیفون است. در واقع انتظار می رود سایر لوازم جانبی اپل نیز در کوتاه مدت این تغییر را انجام دهند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo اخیراً گفته بود که اپل قصد دارد از سال 2023 درگاه لایتنینگ را در آیفون کنار بگذارد و از درگاه USB-C استفاده کند. او اکنون معتقد است که سایر لوازم جانبی اپل که به درگاه لایتنینگ متکی هستند نیز این تغییر را انجام می دهند. Kuo در توییت جدید خود ، ادامه صحبت ها و تفکر چند روز قبل خود را ارائه کرده است. صحبت های قبلی او در مورد بررسی زنجیره تأمین بود. بررسی که نشان‌دهنده مهاجرت از درگاه لایتنینگ به درگاه USB-C در نیمه دوم سال 2023 بود. او در جدیدترین توییت خود به 2 نکته اشاره کرده است : 

  1. آیفون بدون درگاه ممکن است به دلیل محدودیت های فعلی فناوری های بی سیم و اکوسیستم نابالغ MagSafe مشکلات بیشتری ایجاد کند.
  2. سایر محصولات مجهز به درگاه لایتنینگ مانند AirPods، Magic Keyboard/Tackpad/Mouse و پاوربانک MagSafe نیز در آینده مجهز به USB-C خواهند شد. 

Kuo معتقد است که لوازم جانبی های آیفون‌ و آیپد نیز دیگر لایتنینگ نخواهند بود. به عبارت دیگر پورت لوازم جانبی ها برای مطابقت با تغییر درگاه آیفون تغییر می کند. در حال حاضر اپل برنامه دور شدن از درگاه لایتنینگ را با آیپد پرو آغاز کرده است. طبق گزارش ها، اپل همچنین در حال آزمایش آداپتورهای USB-C و آیفون مجهز به درگاه USB-C می باشد. بخشی از این کار به دلیل دستور اتحادیه اروپا در مورد لزوم استفاده از شارژرهای USB-C می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*