اپل تاریخ پخش فصل پنجم Carpool Karaoke : The Series را اعلام کرد


امید دلیری 28 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تاریخ پخش فصل پنجم Carpool Karaoke : The Series را اعلام کرد. این برنامه در تاریخ 27 ماه مه به +Apple TV بازخواهد گشت و مهمانانی از جمله Zooey Deschanel و Jonathan Scott در آن حضور خواهند داشت. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Carpool Karaoke : The Series قبلاً در نمایش The Late Show توسط James Corden اجرا می شد. این برنامه برای اولین بار در آگوست 2017 در اپل موزیک نمایش داده شد. چهار فصل اول این برنامه به صورت رایگان در دسترس بودند و نیازی به پرداخت هزینه نداشتند. اما از این به بعد این برنامه منحصراً توسط اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. در واقع برای تماشای این برنامه نیاز به اشتراک +Apple TV خواهید داشت که پولی می باشد.

وبسایت Deadline گزارش جدیدی در رابطه با این برنامه منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، چهار فصل قبلی همچنان از طریق Apple Music و اپلیکیشن Apple TV در دسترس خواهند بود. در هر قسمت ، افراد مشهور همراه با آهنگ های معروف می خوانند. همچنین از مکانهاییی که برای مهمان مهم است دیدن می کنند و طرفداران را غافلگیر می کنند. مجریان محبوب و نام آشنایی در این نمایش حضور داشته اند. از جمله :

  • Weird Al Yankovic
  • John Cena
  • Patricia Arquette
  • David Arquette
  • The Muppets
  • The Sharks of Shark Tank

Carpool Karaoke : The Series در هر دو سال 2018 و 2019 ، موفق به کسب جایزه Emmy شد. این برنامه موفق به کسب جایزه Short Form Variety Series شد. Blake Webster و Benjamin Green کارگردانان این برنامه می باشند. Diana Miller ، Ben Winston ، Eric Pankowski و James Corden تهیه کنندگان این برنامه بوده اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*