خالق Dying Light از یک بازی اکشن نقش آفرینی فانتزی رونمایی کرد


Matin 28 اردیبهشت 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت Techland که به‌عنوان توسعه‌دهنده و ناشر بازی در کشور لهستان فعالیت می‌کند از بازی جدید خود که یک اثر اکشن نقش آفرینی جهان آزاد با داستان و فضایی فانتزی است؛ رونمایی کرد. سازنده بازی Dying Light با ادامه پشتیبانی روی دومین شماره این مجموعه، تولید بازی تازه‌ای را شروع کرده است. تکلند برای بازی فانتزی جدید استخدام می‌کند و از توسعه‌دهندگان درخواست پیوستن به استودیو و تیم تولید بازی را دارد.

طبق گزارش Polygon شرکت Techland در کنار اعلام خبر ساخت بازی فانتزی جدید، اولین تصویر از آن را منتشر کرد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، بازی جدید دارای دنیایی خیالی خواهد بود و با عنوان قبلی این استودیو به نام Dying Light 2 تفاوت زیادی دارد. صفحه توییتر استودیو با انتشار تصویر جدید نوشت: «آیا آماده شروع یک ماجرای هیجان‌انگیز با تکلند هستید؟ ما برای ساخت یک بازی جهان آزاد اکشن نقش آفرینی تراز اول با فضای فانتزی استخدام می‌کنیم».

بازی فانتزی Techland

بازی فانتزی Techland

این شرکت لهستانی در حال حاضر توسعه‌دهنده‌هایی در بیش از 70 پست مختلف استخدام می‌کند که شامل انیماتور، طراح هنری، طراح گیم‌پلی، توسعه و برنامه‌نویسی و تولید می‌شود. کارگردان اصلی بازی نیز مشخص نشده است و این پست مهم خالی مانده است. فردی که این مسئولیت را قبول می‌کند؛ لازم است بازی را به صورت کامل تعریف کند و موفق به ایجاد شالوده بازی (مفهوم، تجربه، محتوا، جهان بازی و فانتزی بازی‌کنان) شود.

اعضای فعلی که روی بازی فانتزی استودیو Techland کار می‌کنند؛ متشکل از توسعه‌دهندگان سابق استودیو سی‌دی پراجکت از جمله کارگردان بخش جهان‌آزاد ویچر و کارگردان روایی بازی Witcher 3 هستند. حضور این افراد باعث شده تا تکلند به ساخت یک بازی فانتزی جهان آزاد با داستان و شخصیت‌های غنی وادار شود. افراد دیگری مانند Mario Maltezos، کارگردان بازی شاهزاده ایرانی و طراح مراحل بازی Deathloop نیز در تیم توسعه قرار دارند. به نظر می‌رسد که تکلند افراد بااستعدادی برای ساخت بازی فانتزی جدید جمع‌آوری کرده است.

بازی Dying Light 2 جدیدترین اثر شرکت Techland است که در ماه فوریه برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر شد. میزان فروش بازی دایینگ لایت 2 حدود 5‌ میلیون نسخه در ماه اول اعلام شد و پشتیبانی از آن تا پنج سال آینده ادامه می‌یابد و بسته‌های الحاقی مختلفی در حال ساخت هستند. مدیرعامل استودیو گفته است که ساخت بازی کاملاً جدید یک چالش متفاوت برای آن‌هاست و وی معتقد است که تکلند، توانایی و منابع کافی برای ساخت این بازی را دارد.

مدیرعامل در ادامه افزود که استودیو آماده انتشار جزئیات پروژه جدید نیست و هدف از اعلام ساخت بازی، تنها جذب توسعه‌دهندگان جدید بوده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*