اپل تی وی پلاس سریال Las Azules را معرفی کرد


امید دلیری 4 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سریال Las Azules را معرفی کرد. این سریال جدید یک سریال درام-جنایی به زبان اسپانیایی می باشد. داستان این سریال در سال 1970 در مکزیک موری اتفاق می افتد. بازیگران و عوامل این سریال کاملاً اسپانیایی می باشند و Barbara Mori از ستارگان آن می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Las Azules ( آبی ها ) یک سریال 10 قسمتی است که بر اساس داستان های واقعی اولین نیروی پلیس زن مکزیک ساخته شده است. Barbara Mori نقش ماریا (Maria) همسری فداکار را بازی می‌کند. او با پیوستن به اولین نیروی پلیس زن، به خواسته واقعی خود پی می‌برد. این سریال جدید در مرحله پیش تولید است. بنابراین تاریخی برای پخش این سریال در نظر گرفته نشده است.

فرناندو رُزوار – باربارا مُری

سریال Las Azules – آبی ها توسط Fernando Rovzar برنده جایزه بین المللی امی و Pablo Aramendi ساخته می شود. Wendy Riss ، Erica Sanchez Su و Billy Rovzar تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند. این سریال اسپانیایی داستان چهار زن در نیروی پلیس را دنبال می‌کند. این تیم شامل ماریا ، گابینا – Gabina (افسر پلیس) ، آنجلس – Angeles (تحلیلگر اثر انگشت) و ولنتینا – Valentina (پلیس یاغی جوان) می باشد. آن ها متوجه می‌شوند که تیمشان درگیر یک شیرین کاری تبلیغاتی برای منحرف کردن رسانه‌ها از یک قاتل زنجیره‌ای شده است. به این ترتیب آن ها تحقیقات مخفیانه ای را برای دستگیری قاتل زنجیره ای آغاز می کنند. کاری که هیچ افسر مرد دیگری قادر به انجام آن نبوده است.

سریال Las Azules در کنار دیگر برنامه‌های اسپانیایی زبان اپل مانند Now & Then و Acapulco در +Apple TV پخش خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*