برنامه کودک Lovely Little Farm از تاریخ 10 ژوئن در اپل تی وی پلاس پخش می شود


امید دلیری 7 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

برنامه کودک Lovely Little Farm از تاریخ 10 ژوئن در اپل تی وی پلاس پخش می شود. این مجموعه برنامه ی ترکیبی لایو اکشن و انیمیشن ، حیوانات سخنگو را که توسط Industrial Light و Magic خلق شده‌اند، نشان می‌دهد. اولین پیش نمایش این برنامه ، نگاهی اجمالی به آن حیوانات را در عمل نشان می‌دهد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

برنامه کودک Lovely Little Farm (مزرعه کوچک دوست داشتنی) ، برنامه جدید اپل تی وی پلاس برای کودکان می باشد. داستان این برنامه درباره دو خواهر می باشد که در حال پرورش حیوانات در مزرعه خانوادگی خود می باشند. پیش نمایش منتشر شده نشان می‌دهد که این برنامه از ترکیبی از حیوانات واقعی و انیمیشن‌ها استفاده می‌کند. این برنامه جدید توسط Darrall Macqueen (برنده جایزه بفتا) ساخته می شود. او بیشتر برای نمایش هایی از جمله Teletubbies و Topsy & Tim شناخته می شود.

دکتر گیل ملسون (پیش رو در زمینه تعامل انسان و حیوان) نیز در ساخت برنامه کودک Lovely Little Farm نقش دارد. او با تهیه کنندگان اجرایی این برنامه به منظور توسعه برنامه بر اساس تحقیقات خود همکاری کرده است. این برنامه ی جدید برای ساخت حیوانات کامپیوتری با استودیوی Lucasfilm نیز همکاری داشته است. استودیویی که در رزومه ی خود فیلم Star Wars و دیگر فیلم های معروف را می بیند. به این ترتیب حیوانات متحرک سخنگو با حفظ عنصر فوتورئالیسم، ظاهر کارتونی تری به خود می گیرند.

این برنامه جدید اپل تی وی پلاس که مخصوص کودکان می باشد ، از 10 ژوئن پخش می شود. کاربران می توانند محتوای اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنند. همچنین می توانند از طریق بسته اشتراک Apple One به نمایش های اپل تی وی پلاس دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*