بازسازی GTA Vice City‌ با آنریل انجین 5 فوق‌العاده به نظر می‌رسد


Matin 8 خرداد 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بسیاری از طرفداران مجموعه بازی جی تی ای در حال تصور کردن GTA 6 در شهر وایس سیتی هستند. شایعات از انتشار این در نسخه مدرن Vice City خبر می‌دهند و حال یکی از مادسازهای مستقل دست به کار جالبی زده است. تریلر گیم پلی بازسازی GTA Vice City با آنریل انجین 5، جلوه‌های زیبا این شهر را با گرافیک باورنکردنی نشان می‌دهد که در نوع خود قابل تحسین است.

صبر و تحمل برای نسخه جدید جی تی ای به کاری دشوار تبدیل شده است. در حالی که شایعات از انتشار GTA 6 در سال 2026 خبر می‌دهند؛ یک مادساز گیم پلی بازی GTA Vice City با آنریل انجین 5 را منتشر کرده است. این پروژه که تنها ویدیویی از آن منتشر نشده و قابل دانلود نیست؛ زیبایی وایس سیتی با گرافیک امروزی را نمایش می‌دهد و می‌توانیم این شهر ساحلی که بر اساس میامی طراحی شده را با ظاهری نو ببینیم.

کانال یوتیوب TeaserPlay که بدون شک یکی از بهترین تولیدکننده‌های محتوا در یوتیوب است؛ ویدیو تازه‌ای از بازسازی GTA Vice City با آنریل انجین 5 منتشر کرده است. ویدیو جدید آخرین تلاش این تیم برای نمایش تیزری کوتاه از بازسازی احتمالی جی تی ای وایس سیتی است که ممکن است هیچ‌گاه توسط راک‌استار ساخته نشود. راک‌استار مدتی پیش ریمستر GTA Vice City را منتشر کرد که تغییرات اندکی در ظاهر بازی ایجاد کرد و برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر شد.

بازسازی GTA Vice City

بازسازی GTA Vice City با آنریل انجین 5

گفتنی است این ویدیو تنها دمو کوتاهی است که با آنریل انجین 5 طراحی شده و یک پروژه کامل یا طرح تجاری نیست؛ اما می‌تواند ایده‌ای کلی از بازسازی GTA Vice City در اختیار شما قرار دهد. راک‌استار تابه‌حال علاقه‌ای به بازسازی کامل این محصول نشان نداده و فعلاً سخت مشغول توسعه بازی جی تی ای 6 است. جالب است بدانید که ویدیو منتشرشده بسیار زیباتر از ریمستر فعلی است و این نشان می‌دهد که ریمیک چنین اثری قابل ساخت است و بدون شک مورد استقبال نیز قرار خواهد گرفت.

این گروه از مادسازهای حرفه‌ای مدتی پیش ویدیویی از بازسازی GTA San Andreas منتشر کرده بودند. این دمو که در اختیار عموم قرار نگرفت، منطقه جنوبی بازی را نمایش می‌داد که با بافت‌های نو بازطراحی شده بود. گفتنی است ترس مادسازها از شکایت رسمی Take-Two Interactive اجازه انتشار چنین پروژه‌هایی به صورت عمومی را نمی‌دهد. این گروه نیز به دنبال کسب درآمد از ویدیوهای گیم‌پلی است که در طی چند هفته اخیر موردتوجه میلیون‌ها نفر قرار گرفته‌اند. گفتنی است آنریل انجین 5 برای کامپیوتر در دسترس است و شما نیز می‌توانید به ساخت چنین پروژه‌های بپردازید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*