ویژگی Twitter Circle احتمالاً برای تعداد بیشتری از کاربران توییتر عرضه می شود


امید دلیری 8 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ویژگی Twitter Circle احتمالاً برای تعداد بیشتری از کاربران توییتر عرضه می شود. اوایل این ماه ، توییتر آزمایش ویژگی “دایره توییتر” را با یک گروه محدود آغاز کرد. اکنون به نظر می رسد که این پلتفرم اجتماعی شروع به انتشار این ویژگی برای کاربران بیشتری کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ویژگی Twitter Circle بسیار شبیه به دوستان نزدیک (Close Friends) اینستاگرام عمل می کند. زیرا به کاربران اجازه می دهد تا برای گروه خاصی از افراد توییت ارسال کنند. برای بررسی اینکه آیا به این ویژگی دسترسی دارید یا خیر ، اپلیکیشن توییتر خود را به روز کنید یا از طریق مرورگر وب وارد توییتر شوید. وقتی شروع به نوشتن یک توییت می کنید، یک منوی کشویی در بالا مشاهده می کنید که به صورت پیش فرض روی گزینه Everyone قرار دارد. از این قسمت می‌توانید گزینه Twitter Circle را انتخاب کنید تا توییت خود را به یک مخاطب منتخب محدود کنید. همچنین می‌توانید ویرایش را بزنید تا افراد را از دایره خود حذف یا به آن اضافه کنید.

اگر کاربران را اضافه یا حذف کنید، توییتر به آنها اطلاع نمی دهد. شما می توانید تا 150 کاربر را به دایره خود اضافه کنید، چه آنها شما را دنبال کنند یا نکنند. کاربران در دایره شما یادداشتی را خواهند دید که به توییت‌های Circle-only ضمیمه شده است. ارسال توییت در دایره تقریباً مانند داشتن یک حساب خصوصی است. افراد موجود در دایره شما نمی‌توانند هر چیزی را که در آن پست می‌کنید بازتوییت کنند. اما همچنان می‌توانند از توییت‌های شما اسکرین‌گرفته و آن ها را دانلود کنند.

به خاطر داشته باشید که دستورالعمل‌های انجمن توییتر همچنان اعمال می‌شوند. حتی اگر توییت‌های خود را برای مخاطبان کمتری ارسال کنید. به نظر می رسد کاربران بیشتری به ویژگی Twitter Circle دسترسی پیدا می کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*