اپل تی وی پلاس نگاه اولیه سری مستند سیاره ماقبل تاریخ را منتشر کرد


امید دلیری 10 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس نگاه اولیه سری مستند سیاره ماقبل تاریخ را منتشر کرد. با این سری مستند ، شگفتی‌های جهان را بطور متفاوت تجربه می کنید. شما به 66 میلیون سال قبل سفر می کنید تا دایناسورهای باشکوه و موجودات خارق العاده در خشکی ها، دریاها و آسمان ها را ببینید. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نگاه اولیه سری مستند سیاره ماقبل تاریخ در قالب یک ویدئو منتشر شده است. این ویدئو شامل صحنه هایی از مستند و صحبت های تهیه کنندگان اجرایی جان فاورو و مایکل گانتون می باشد.

سری مستند سیاره ماقبل تاریخ (Prehistoric Planet) یک مجموعه مستند پنج قسمتی می باشد. این سری مستند بر اساس آخرین آموخته های دیرینه شناسی و با استفاده از فناوری مدرن ، نگاهی واقع بینانه به زندگی دایناسورها می اندازد. دایناسورهای این مستند با استفاده از همان فناوری رندر شده اند که در رندر کردن حیوانات فیلم های شیر شاه و کتاب جنگل استفاده شده بود. این مجموعه مستند با استفاده از تکنیک‌های مدرن فیلم‌سازی حیات‌وحش فیلم‌برداری می‌شود. David Attenborough این مستند را روایت می کند.

اپل رویکرد متفاوتی برای پخش سری مستند سیاره ماقبل تاریخ در پیش گرفته است. به این ترتیب همه قسمت‌ها به‌صورت یک‌جا در دسترس قرار نمی گیرند. به‌صورت هفتگی نیز پخش نمی شوند. هر یک از پنج قسمت ، هر شب در طول یک هفته، از 23 تا 27 ماه مِی پخش خواهند شد. این مجموعه مستند توسط تیم مشهور جهان در واحد تاریخ طبیعی بی بی سی استودیو با پشتیبانی از جلوه های بصری فوتورئالیستی MPC تولید شده است. Jon Favreau و  Mike Gunton تهیه کنندگان این سری مستند می باشند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*