اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Loot را منتشر کرد


امید دلیری 19 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس اولین پیش نمایش سریال Loot را منتشر کرد. سرویس تلویزیونی اپل اولین پیش نمایش این سریال را پیش از اکران آن (24 ژوئن) منتشر کرده است. Maya Rudolph از ستارگان این سریال می باشد. او نقش Molly Novak ، یک میلیاردر با زندگی رویایی (البته تا قبل از اینکه به او خیانت شود) را بازی می کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال کمدی جدید اپل تی وی پلاس

اپل در رابطه با سریال Loot می‌گوید : در سریال غارت، Molly Novak یک زندگی رویایی دارد. چرا که او صاحب جت‌های شخصی، یک عمارت وسیع و یک یات می باشد و هر چیزی که دلش می‌خواهد را می تواند داشته باشد. اما وقتی شوهر 20 ساله‌اش به او خیانت می‌کند، او علناً مارپیچ می‌شود. این امر باعث می شود که او شروع به تولید مطبوعات بد کند. او سپس در کمال تعجب می‌فهمد که صاحب یک بنیاد خیریه می باشد. این بنیاد خیریه که توسط Sofia Salinas (با بازی MJ Rodriguez) اداره می‌شود، از Molly می‌خواهد از تولید مطبوعات بد دست بردارد.

سریال Loot (غارت) یک سریال کمدی ده قسمتی می باشد. این سریال توسط Alan Yang و Matt Hubbard نوشته و تولید خواهد شد. هر دوی آن ها برنده جایزه Emmy نیز هستند. Alan Yang با فیلم های Little America و Master of None شناخته می شود. Matt Hubbard هم با فیلم های 30 Rock و Forever شناخته می شود. Maya Rudolph علاوه بر بازی در این سریال ، از طریق شرکت خود یعنی Animal Pictures ، تهیه کنندگی آن را هم بر عهده خواهد داشت. Natasha Lyonne ، Danielle Renfrew Behrens و Dave Becky نیز تهیه کنندگان این سریال خواهند بود.

سه قسمت اول سریال Loot در تاریخ 24 ژوئن در اپل تی وی پلاس منتشر می شوند. قسمت های بعدی نیز جمعه ی هر هفته پخش می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*