شارژر 35 وات اپل با دو پورت USB-C در اندازه های استاندارد و فشرده معرفی شد


امید دلیری 19 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شارژر 35 وات جدید اپل با دو پورت USB-C در اندازه های استاندارد و فشرده معرفی شد. غول فناوری یک آداپتور برق یا همان شارژر جدید 35 واتی معرفی کرده است. شارژری که با دارا بودن دو پورت USB-C ، پتانسیل شارژ دو دستگاه را به طور همزمان دارد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل طی رویداد WWDC 2022 ، شارژر 35 وات جدید با دو پورت USB-C را معرفی کرد. این محصول به عنوان یکی از محصولات جدید اپل در رویداد توسعه دهندگان 2022 این شرکت در کنار مک بوک ایر جدید معرفی شد. این شارژر جدید دارای دیواره مربعی معمولی است که برای اکثر کاربران آشناست. این شارژر باتوجه به اینکه 35 وات است ، می تواند شارژ زیادی را برای دستگاه ها فراهم کند. اما این تنها ویژگی برتر این شارژر جدید نیست.

شارژر 35 وات جدید اپل دارای دو پورت USB-C به جای یک پورت استاندارد می باشد. این تغییر به این معنی است که می‌توان از یک شارژر برای شارژ دو دستگاه به طور همزمان استفاده کرد و وات را بسته به آنچه متصل است تقسیم کرد. این شارژر جدید بسیار کارآمد می باشد. زیرا با استفاده از این شارژر ، کاربران نیازی به صبر کردن طولانی برای شارژر چند دستگاه خود  ندارند. به گفته وبسایت MacRumors ، این ویژگی برای مسافرت و همچنین کسانی که پریز برق کافی در خانه ندارند مفید است.

طراحی شارژر جدید اپل مشابه طراحی دیگر شارژرهای استاندارد این شرکت می باشد. در این طراحی ، شاخک‌ها و شاخه‌های تاشو در طرفین قرار گرفته اند. شارژر جدید همچنین با کیت آداپتور مسافرتی جهانی اپل سازگار است و قیمت آن 59 دلار می باشد. تاریخ عرضه این شارژر هنوز مشخص نیست.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*