بازی The Last of Us Part I برای کامپیوتر و PS5 رسما معرفی شد


Matin 20 خرداد 1401 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

فستیوال سامر گیم امسال با حضور چهره‌های محبوب استودیو ناتی‌داگ همراه شد و بالاخره از بازی The Last of Us Part I پس از مدت‌ها صبر و انتظار برای کامپیوتر و PS5 رونمایی شد. این بازی که اولین بار برای کنسول PS3 منتشر شد؛ ماجراجویی خود را با ظاهر نو ادامه خواهد داد. ماجرای الی و جوئل با کیفیت باورنکردنی این بار هم برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود. این اولین بار است که پای مجموعه لست آو آس به پلتفرم PC باز می‌شود.

به گزارش سیبو، پیشرفت فناوری و ابزارهای نو به استودیو ناتی‌داگ این فرصت را داده که بتواند بازی The Last of Us را به شیوه‌ای نو زنده کند. بازسازی این اثر توسط ناتی‌داگ پیش برده می‌شود و قرار است به صورت رسمی در تاریخ 2 سپتامبر (11 شهریور) ابتدا برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد. توسعه بازی برای کامپیوتر توسط استودیو دیگری پیش برده می‌شود و این نسخه در زمان دیگری و احتمالاً آخر سال میلادی منتشر خواهد شد. گفتنی است تاریخ انتشار ریمیک لست آو آس روز پیشین فاش شده بود.

 

به گفته ناتی‌داگ، گیم پلی بازی The Last of Us Part I کاملاً مدرن شده است و کنترل بازی نیز مطابق با استانداردهای نو ارتقاء یافته است. مهم‌ترین بخش نیز جلوه‌های بصری و گرافیک است که از این رو به آن رو شده است. استودیو از تمامی قدرت کنسول PS5 استفاده کرده و همچنین صدای سه‌بعدی را نیز به کار برده است و از ویژگی‌های دسته دوال‌سنس نیز غافل نمانده است. بازسازی به نوعی است که حس و حال اولیه حفظ شده؛ اما گرافیک در سطح کاملاً جدیدی قرار گرفته است.

انتشار The Last of Us Part I برای کامپیوتر

کارگردانی بازی The Last of Us Part I این بار به متیو گالانت سپرده شده است. او یک دهه پیش به ناتی‌داگ پیوست و به عنوان طراح سیستم‌های بازی The Last of Us Part II شناخته می‌شود. او فردی است که تغییرات زیادی در بازی‌های اخیر استودیو ایجاد کرده و به خوبی با فضا و نحوه ساخت این بازی‌ها آشنا است. ناتی‌داگ از تمام تجربه‌ای که در طی سال‌های اخیر به دست آورده استفاده کرده تا بتواند بازی The Last of Us Remake را به بهترین شکل ممکن تولید کند. می‌توانید تغییرات گرافیکی با نسخه PS4 را ببینید و از کیفیت بصری شخصیت‌ها متحیر شوید.

ناتی‌داگ در کنار تریلر معرفی ریمیک لست آو آس از شروع پیش خرید بازی از ساعاتی دیگر خبر داد. نسخه استاندارد بازی با قیمت 70 دلار به فروش می‌رسد. این قیمت در اروپا 80 یورو است که نسبت به قیمت آن در آمریکا بسیار بیشتر است. گفتنی است نسخه دولوکس بازی و همچنین Firefly نیز وجود دارند که قرار است به زودی در مورد آن‌ها اطلاعات مهمی کسب کنیم. این نسخه‌ها شامل آیتم‌های مخصوصی هستند که بازی را برای طرفداران دل‌نشین می‌کنند.

منتظر انتشار بازی The Last of Us Part I در تاریخ 2 سپتامبر (11 شهریور) برای پلی استیشن 5 باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*