اپل تی وی پلاس سریال Schmigadoon! را برای فصل دوم تمدید کرد


امید دلیری 21 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سریال Schmigadoon! را برای فصل دوم تمدید کرد. فصل اول این سریال کمدی-موزیکال توانست برنده جایزه AFI و نامزد جایزه منتخب منتقدان شود. فصل دوم این سریال با موزیک های اصلی جدید به اپل تی وی پلاس بازخواهد گشت. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل بطور رسمی ساخت فصل دوم سریال Schmigadoon! را اعلام کرد. در این سریال گروهی از بازیگران شامل Keegan Michael-Key ، Cecily Strongm، Ariana DeBose، Kristin Chenoweth و Martin Short حضور داشتند. Tituss Burgess و Patrick Page نیز به جمع بازیگران فصل دوم اضافه خواهند شد. فصل اول این سریال شامل شش قسمت بود. این سریال یک زوج را که برای تقویت مجدد رابطه خودشان به سفر رفته اند را دنبال می کند. این زوج در سفر خود یک شهر جادویی کشف می کنند. سپس آن ها متوجه می شوند تا زمانی که عشق واقعی را پیدا نکنند نمی توانند از آن شهر خارج شوند. Keegan Michael-Key و Cecily Strongm نقش این زوج را بازی می کنند.

طبق گفته اپل در فصل دوم سریال Schmigadoon! ، این زوج در حال سفر به شهر Schmicago خواهند بود. سبک موزیکال فصل دوم در مقایسه با فصل اول که سبک دهه های 40 و 50 بود ، وارد دهه 1960 و 70 خواهد شد. Robert Luketic به عنوان کارگردان این سریال بازخواهد گشت. Cinco Paul یکی از خالقان این سریال که تمام آهنگ های فصل اول را نوشته بود، برای فصل دوم نیز بازخواهد گشت. فصل اول این سریال با همکاری Cinco Paul و Ken Daurio ساخته شده بود. اپل اولین بار این سریال را در اوایل سال 2021 معرفی کرد و اولین پیش نمایش فصل اول آن در ژوئن 2021 منتشر شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*