اپل قرارداد جدیدی برای ساخت فیلمی در مورد فرمول یک با بازی Brad Pitt امضاء کرد


امید دلیری 21 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل قرارداد جدیدی برای ساخت فیلمی در مورد فرمول یک با بازی Brad Pitt امضاء کرد. غول فناوری یک قرارداد جدید برای یک فیلم جدید با سوژه مسابقات فرمول یک با حضور برد پیت امضاء کرده است. Joseph Kosinski کارگردانی این فیلم که هنوز عنوان یا همان نامش مشخص نیست را بر عهده دارد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، این قرارداد حدود 5 ماه طول کشید. اما در نهایت اپل حقوق فیلم بدون عنوان Joseph Kosinski را به دست آورد. این قرارداد جدید باعث می شود Joseph Kosinski که کارگردان فیلم Top Gun: Maverick نیز می باشد ، بار دیگر با اعضای سازنده این فیلم همکاری کند. این اعضا شامل نویسنده Ehren Kruger و تهیه کنندگان Jerry Bruckheimer و Chad Oman می باشند.

Joseph Kosinski

فراتر از زرق و برق حضور Brad Pitt و Joseph Kosinski ، پیچیدگی های قرارداد نیز قابل توجه است. این فیلم حداقل 30 روز یا تا 60 روز پیش از پخش در اپل تی‌ وی پلاس ، یک اکران انحصاری و جهانی خواهد داشت. بنابراین یک شریک پخش باید به پروژه اضافه شود. اما مشخص نیست چه زمانی این اتفاق می افتد. از طرف دیگر ، منابع داخلی به هالیوود ریپورتر گفتند که اپل و سازندگان فیلم، امتیاز آن را 50-50 تقسیم خواهند کرد. به این ترتیب ممکن است Joseph Kosinski و Jerry Bruckheimer چک های حقوق هشت رقمی در یافت کنند. در حالی که Brad Pitt هم می تواند 40 تا 50 میلیون دلار به دست آورد.

این اولین باری نیست که اپل یکی از فیلم های اصلی خود را در سینماها عرضه می کند. غول فناوری این کار را با فیلم های Wolfwalkers و The Tragedy of Macbeth انجام داد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*